eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-23

Ogłoszenie nr 510418149-N-2021 z dnia 2021-02-23 r.
Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775142-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, krajowy numer identyfikacyjny 52401600000000, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: (0-33) 875-23-60
faks: (0-33) 875-29-16
e-mail: info@um.andrychow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.45.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2021. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Remont dróg o nawierzchni kamiennej, w tym: a) naprawę nawierzchni tłuczniowej dróg gminnych, b) ścinanie poboczy, c) uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową. Pracę sprzętu, w tym: a) koparko – ładowarki, b) samochodu samowyładowczego 6-12 t, c) walca drogowego wibracyjnego o masie min. 4 t, d) równiarki. Dostawę materiałów kamiennych, w tym: a) klińca drogowego o frakcji 0-31 mm, b) tłucznia drogowego drobnego o frakcji 10-31 mm, c) tłucznia drogowego grubego o frakcji 30-61 mm, d) mieszanki o frakcji 0-63 mm. Konserwację rowów, przepustów i skarp , w tym: a) odtworzenie oraz czyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem skarp rowów, b) oczyszczenie przepustów z namułu, c) umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10, d) umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 100x60x10. Remont – wymiana przepustów rurowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym: a) o średnicach 300-400 mm, b) o średnicach 500-600mm, c) o średnicach > 600 mm. Wbudowanie korytek, w tym: a) wbudowanie korytek 50x45x25, b) wbudowanie korytek 50x50x50. Montaż krat najazdowych na korytka Dostawa materiałów budowlanych, w tym: a) korytka ściekowe 50x45x25, b) korytka ściekowe 40x28x17, c) korytka ściekowe 50x50x68, d) korytka najazdowe 50x40x12, e) płyty ażurowe zbrojone typu Jomb 100x60x10, f) płyty ażurowe 60x40x10, g) rury PCV Ø 200, h) rury PCV Ø 300, i) rury PCV Ø 400, j) rury PCV Ø 500, k) rury PCV Ø 1000. Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót, - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (gdy wymagane), - organizację zaplecza, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w przedmiarze robót (jeżeli ich opisanie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1025944.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORCA KONRAD ODRZYWOŁEK F.H.U.P. DROG-BIT KONRAD ODRZYWOŁEK
Email wykonawcy: drog_bit@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Klonowa 14
Kod pocztowy: 32-067
Miejscowość: Tenczynek
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 478168.65

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 478168.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 556230.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.