eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów, w tym drogowych barierek ochronnych i separatorów na terenie miasta Bytomia w 2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510418025-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów:

Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów, w tym drogowych barierek ochronnych i separatorów na terenie miasta Bytomia w 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773233-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 969 700
faks: 323 969 702
e-mail: zamowiani@mzdim.bytom.pl
www: www.mzdim.bytom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów, w tym drogowych barierek ochronnych i separatorów na terenie miasta Bytomia w 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DNP.260.51.2020.PN.D.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów, w tym drogowych barierek ochronnych i separatorów na terenie miasta Bytomia w 2021 r. 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: - dostawy elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wyszczególnionych w TABELI NR 1 (materiał) – formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, - wykonania usług, wyszczególnionych w TABELI NR 2 (usługi) – formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, - dostawy urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wyszczególnionych w TABELI NR 3 (materiał) – formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, - wykonania usług dotyczących urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wyszczególnionych w TABELI NR 4 (usługi) – formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2019 poz. 2311 z późn. zm.). 2. Opis przedmiotu zamówienia określają: a) Założenia do kalkulacji cen jednostkowych, b) Wzór umowy, c) Warunki techniczne i wymogi, które stanowią odpowiednie załączniki do SIWZ. 3.Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Główny kod CPV:34.99.22.00 – 9 – znaki drogowe Dodatkowy kod CPV: 45.23.32.90 – 8 – instalowanie znaków drogowych 34.92.83.00 – 1 – bariery ochronne, 34.92.81.10 – 2 – bariery drogowe, 45.23.32.80 – 5 – instalowanie barier drogowych, 45.23.32.92 – 2 – instalowanie urządzeń ochronnych, 4. Zamawiający określa minimalny 24 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na elementy oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz montaż, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z pkt 15 SIWZ. Równocześnie Zamawiający określa 12 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na progi zwalniające (poz. 27 i 28 TABELI 1 formularza oferty).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.99.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 926850.25 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: FENIX SR SP. Z O.O.
Email wykonawcy: fenixsr@fenixsr.pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 22A/33
Kod pocztowy: 01-771
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: DAKRO Józef Karkoszka
Email wykonawcy: fenixsr@fenixsr.pl
Adres pocztowy: ul. Jonasza Kofty 7
Kod pocztowy: 41-936
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 885606.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 598330.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1017462.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.