eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/BZ/4620-19/2020: Zakup odzieży, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510417939-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.:

SVA/BZ/4620-19/2020: Zakup odzieży, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764846-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 101 21 00 do 03
faks: 22 101 21 04
e-mail: biuro@amwsinevia.pl
www: www.amwsinevia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/BZ/4620-19/2020: Zakup odzieży, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SVA/BZ/4620-19/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rok 2021 odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej, w ilościach, asortymencie - zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) dla potrzeb AMW SINEVIA Sp. z o.o. Zamawiający wymaga umieszczenia logotypu na przedmiocie zamówienia - zgodnie ze wzorami logotypów stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ we wskazanych miejscach i zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według zamówień składanych przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxem na adresy wskazane w § 2 ust. 9-10 w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), w terminie nie dłuższym niż 21 dni od złożenia zamówienia na pozycje 1,2,3,4,5,6,7,13,14,17,29,30,32,39,45,46,47 formularza cenowego oraz 7 dni na pozostałe pozycje i dostarczone do magazynów Zamawiającego w podanych lokalizacjach (załącznik nr 9 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 50% zakresu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do umowy lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń w związku ze zmniejszeniem lub zwiększeniem zakresu przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 18.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 783314.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Centrala Techniczno-Handlowa JONTEX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztelańska, nr 1, lok. a
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 799107.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 799107.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 822028.77
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.