To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
dostawa systemu do suszenia i frakcjonowania fluidalnego - urządzenie do suszenia napełniaczy, tworzyw i klasyfikacji proszków dla Centrum Zaawansowanych Technologii UAM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Centrum Badawcze Druku 3D i Materiałów Kompozytowych w Centrum Zaawansowanych Technologii UAM RPWP.01.01.00-30-0004/18
Numer ogłoszenia: 774053-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 61 8294440
faks: 61 8294012
e-mail: dzpuam@amu.edu.pl
www: www.amu.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
dostawa systemu do suszenia i frakcjonowania fluidalnego - urządzenie do suszenia napełniaczy, tworzyw i klasyfikacji proszków dla Centrum Zaawansowanych Technologii UAM
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/5201/D/1/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa systemu do suszenia i frakcjonowania fluidalnego – urządzenie do suszenia napełniaczy, tworzyw i klasyfikacji proszków dla Centrum Zaawansowanych Technologii UAM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku 2 do niniejszej SIWZ. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do budynku Centrum Zaawansowanych Technologii UAM, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 10, 61-614 Poznań oraz dokona jego instalacji i uruchomienia. Transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, instruktaż, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz wszelkie inne opłaty - po stronie Wykonawcy. Wykonawca dołączy do oferty dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia zawierająca wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik 2 do SIWZ. Warunki minimalne gwarancji - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 42.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 149500 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Góźdź Jan Eureka Grupa Inżynieria Spożywcza Doradztwo i Projektowanie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rapackiego 19
Kod pocztowy: 20-150
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 183885
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 183885
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego
- Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.