eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i płyt CD.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510417804-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu:

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i płyt CD.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767199-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540395755-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu, krajowy numer identyfikacyjny 31468400000000, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 16 677 52 77
faks: 166 775 064
e-mail: dzp@wszp.pl
www: www.wszp.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: wsz
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i płyt CD.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/45/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i płyt CD’’ – w ramach dwóch oddzielnych zadań, wg nazwy, jn.
– Zadanie nr 1: dostawa materiałów biurowych – 109 poz. asortymentowych w różnych ilościach;
– Zadanie nr 2: dostawa płyt CD i kopert – 3 poz. asortymentowe – w ilościach: 30000, 6000 i 36000 [szt.].
– Zadanie nr 3: dostawa płyt DVD-R i kopert – 1 poz. asortymentowa – 5000 [szt.].

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 105547.39 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 129823.33

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129823.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 136880.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa płyt CD i kopert

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia postępowania w zakresie zad. nr 2 jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty (ważnej) z najniższą ceną przewyższa kwotę 26.346,60 zł, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w przypadku ewentualnego wyboru oferty oznaczonej nr 4 – za cenę: 30.479,40 zł.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w zad. nr 2: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.).
W postępowaniu jw. (zadanie nr 2) zostały odrzucone dwie oferty wykonawców jn.
1. KOMERS D.K. KURPIEL Sp. J. ; ul. Wolności 38 ; 58-500 Jelenia Góra – oferta oznaczona nr 2.

2. P.P.U.H. CONTENT Sp. z o.o. ; Al. W. Korfantego 66 ; 40-161 Katowice – oferta oznaczona nr 3.
– Uzasadnieniem odrzucenia oferty ozn. nr 2 i 3 jest negatywny wynik nadruku atramentowego na płytkach – jako jeden z kluczowych parametrów płytek. W przypadku oferty nr 2 z najniższą ceną (21.918,60 zł) test nagrania z nadrukiem był wykonywany na dostarczonych próbkach, tj. płytki: Kodak PRINT.
Podstawa prawna odrzucenia oferty wykonawców jw. – tylko w zakresie zadania nr 2: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ,,Prawo zamówień publicznych’’ (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.).


CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa płyt DVD-R

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2200.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2706.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2706.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3874.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.