To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Poprawa efektywności energetycznej budynku wielorodzinnego na terenie Gminy Krupski Młyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Poddziałanie: 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. Kwota dofinansowania stanowi 85% kosztów kwalifikowanych
Numer ogłoszenia: 770099-N-2020
Numer ogłoszenia: 540401050-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:e-mail: ugkrupski@poczta.onet.pl
www: http://www.bip.krupskimlyn.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Poprawa efektywności energetycznej budynku wielorodzinnego na terenie Gminy Krupski Młyn
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych w obrębie budynku mieszkalnego nr 5 w miejscowości Ziętek: - roboty remontowo - naprawcze (wymiana daszków nad wejściami do budynku, docieplenie kominów, wstawienie parapetów zewnętrznych w okienkach piwnicznych), - docieplenie ścian zewnętrznych, w tym: przygotowanie ścian, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych (ściany: grubość 15 cm, powierzchnia docieplenia 1166 m2; cokół: grubość 12 cm, powierzchnia docieplenia 240 m2), malowanie, boniowanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz cieplnej ścian zewnętrznych wokół budynku, - wykonanie opaski odwadniającej, chodnika i podestów stref wejściowych z kostki betonowej, - wykonanie remontu balkonów, - wymianę stolarki okiennej. Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, należy uznać, że ma to charakter poglądowy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SIWZ. Wszystkie wbudowane materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów budowlanych musi posiadać odpowiedni okres przydatności do użytku, być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim. Wszystkie materiały budowlane muszą być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.32.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert, który upłynął 28.01.2021 r o godzinie 10:00 do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta złożona przez DAN POL BUDOWNICTWO sp. z o.o. spółka komandytowa, 43-100 Tychy, ul. Murarska 28. Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia za 650792,39 zł brutto. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła 600000 zł brutto. Wartość oferty przewyższa więc kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może ponadto zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Dlatego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje przez Zamawiającego unieważnione.
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Osadników Wojskowych w Brzeżnicy
- Wykonanie termomodernizacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
- Remont bud.miesz.-usług.wielorodzinnego wraz z ociepl.wym.konstr. dachu wraz z pokryciem,zm.kolor.elewacji oraz zmianą spos.ogrzewania obiektu,znaj.się w m.Strzelce Op.przy ul.Powstańców Śl.16(...)
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- "REMONT KOŚCIOŁA P.W. ŚW. STANISŁAWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH"
- " Przebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski"
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.