eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Papieża Jana Pawła II z ulicami Śląską i Generała Stanisława Maczka".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417379-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Prezydent Miasta Piekary Śląskie:

"Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Papieża Jana Pawła II z ulicami Śląską i Generała Stanisława Maczka".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770401-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540394652-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 939 379
faks: 32 287 22 69
e-mail: um@um.piekary.pl
www: www.bip.piekary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Papieża Jana Pawła II z ulicami Śląską i Generała Stanisława Maczka".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271-78/IG/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego
pozwolenia na budowę / dokonania prawomocnego zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na
budowę przyjętego przez organ bez protestu oraz budowa kompletnej drogowej sygnalizacji świetlnej acyklicznej z pełną detekcją pieszych i pojazdów na skrzyżowaniu ulicy Papieża Jana Pawła II z ulicami
Śląską i Generała Stanisława Maczka. Działki ewidencyjne o numerach 1671/77, 622/77, 434/69, 386/55,
230/63, 740/64, 749/64, 822/387. Lokalizacja budowy sygnalizacji: 1. Skrzyżowanie ul. Papieża Jana
Pawła II z ul. Śląską i z ul. Generała Stanisława Maczka – cztery wloty i cztery przejścia dla pieszych: ul.
Papieża Jana Pawła II (strona wschodnia): • klasa drogi – zbiorcza, • szerokość jezdni: ok. 8,5 m, • ilość
przejść dla pieszych: 1 szt., • szerokość pasa: ok. 4,25 m, ul. Papieża Jana Pawła II (strona zachodnia): •
klasa drogi – zbiorcza, • szerokość jezdni: ok. 12,0 m, • ilość przejść dla pieszych: 1 szt., • szerokość pasa
na przejściu dla pieszych (strona północna): ok. 4,4 m, • szerokość pasa na przejściu dla pieszych (strona
południowa): ok. 7,6 m, ul. Śląska: • klasa drogi – lokalna, • szerokość jezdni: ok. 6,0 m, • ilość przejść
dla pieszych: 1 szt., • szerokość pasa: ok. 3,0 m, • szerokość pasa na przejściu dla pieszych (strona
wschodnia): ok. 4,4 m, • szerokość pasa na przejściu dla pieszych (strona zachodnia): ok. 5,6 m, ul.
Generała Stanisława Maczka: • klasa drogi – lokalna, • szerokość jezdni: ok. 7,4 m, • ilość przejść dla
pieszych: 1 szt., • szerokość pasa: ok. 3,7 m. Zakresem robót budowlanych jest kompleksowe wykonanie
wszelkich prac budowlanych, dostaw materiałów oraz urządzeń wraz z ich montażem, a także wykonanie
robót przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, elektrycznych, sterowania,
oświetleniowych, instalacyjnych, konstrukcyjnych, fundamentowych, montażowych, ogólnobudowlanych,
odtworzeniowych, nawierzchniowych, wykończeniowych, niezbędnych do wykonania i ukończenia
inwestycji, zapewniające stworzenie obiektów w pełni funkcjonalnych i przygotowanych do eksploatacji i
obejmuje: • wykonanie kompletnej acyklicznej sygnalizacji świetlnej skrzyżowania z pełną detekcją
pieszych i pojazdów, obejmującej cztery wyloty dróg i chodników oraz cztery przejścia dla pieszych, •
wykonanie nowego kompletnego zasilania energetycznego (elektrycznego) sygnalizacji świetlnej z
zastrzeżeniem, że jeżeli do czasu zakończenia robót z uwagi na warunki przyłączenia, Wykonawca nie
będzie mógł zapewnić zasilania zgodnie z pozyskanymi przez siebie warunkami zasilania uzyskanymi od
gestora sieci, to w ramach oferty cenowej i wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawca musi przewidzieć
alternatywne źródło zasilania budowanej sygnalizacji do czasu zapewnienia docelowego, • opracowanie,
uzgodnienie i uzyskanie pozytywnej opinii Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich, a także
przedłożenie do zatwierdzenia w Urzędzie Miasta Piekary Śląskie - kompletnego projektu organizacji
ruchu z programem sygnalizacji świetlnej - wdrożenie docelowej organizacji ruchu, • opracowanie,
uzgodnienie i uzyskanie pozytywnej opinii Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich, a także
przedłożenie do zatwierdzenia w Urzędzie Miasta Piekary Śląskie - kompletnego projektu tymczasowej
organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, wraz z jego wdrożeniem, utrzymaniem i likwidacją po
zakończeniu robót, • wykonanie niezbędnych geodezyjnych pomiarów i wytyczeń (pełna obsługa geodezyjna wraz z uzyskaniem danych i materiałów geodezyjnych), • wykonanie robót drogowych w
niezbędnym zakresie w tym odtworzenia nawierzchni jezdni, asfaltowej, chodnika i poboczy z kostki
betonowej, • wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni asfaltowych, nawierzchni z kostki betonowej /
granitowej, rozbiórka kostki integracyjnej, cięcie asfaltu, rozbiórka krawężników, obrzeży, rozbiórka
podbudowy, • rozbiórkę oznakowania pionowego, słupów oświetleniowych, barierek ochronnych, donic z
kwiatami i innej niezbędnej infrastruktury będącej w kolizji z przedmiotem zamówienia, • likwidacja
starego oznakowania poziomego, • zabezpieczenie nowego okablowania i urządzeń, zabezpieczenie sieci i
urządzeń istniejących, zabezpieczenie skrzyżowań, kolizji itp., • wykonanie robót ziemnych,
fundamentowych, konstrukcyjnych, dostawę i montaż kompletnej acyklicznej sygnalizacji świetlnej
skrzyżowania z pełną detekcją pieszych i pojazdów, obejmującej cztery wloty wraz z czterema
przejściami dla pieszych: • budowę kanalizacji kablowej, • budowę sterownika sygnalizacji świetlnej, •
zabudowę konstrukcji wsporczych dla sygnalizatorów, • montaż sygnalizatorów pojazdowych – w tym
wysięgnik na każdym wlocie – w sumie min. 8 sztuk, • montaż sygnalizatorów pieszych – min. 8 sztuk, •
montaż ekranów kontrastowych dla sygnalizatorów nad jezdnią, • montaż detekcji wraz z konstrukcjami –
system przy zastosowaniu wideo detekcji, • montaż detekcji indukcyjnej w jezdni przed liniami
warunkowymi, • wykonanie sieci kablowej: zasilającej, sterowniczej i teletechnicznej, • montaż
przycisków zgłoszeniowych dla pieszych (przyciski z optycznym potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia na
napięcie bezpieczne 24 V), • montaż tablic, skrzynek, rozdzielnic, aparatów, zabezpieczeń, • zastosować
przyciski zgłoszeniowe dla pieszych. Przyciski należy montować od strony wewnętrznej przejścia, na
wysokości 1,2 m powyżej poziomu chodnika. Należy zastosować przyciski sensorowe z optycznym
potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia. Zgłoszenie wzbudzenia za pomocą sensorowych przycisków dla
pieszych z potwierdzeniem. Nad przyciskami umieścić tabliczki: „Uwaga! Sygnalizacja uruchamiana
przyciskiem”, • zastosować w każdym sygnalizatorze pieszym sygnalizator akustyczny obecności sygnału
zielonego. Urządzenia te muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju,
ponadto muszą automatycznie dostosowywać poziom emisji sygnału do poziomu tła, z możliwością
regulacji i wyłączenia poziomu odniesienia oraz siły sygnału, • przeprowadzenie odbiorów z udziałem
administratora drogi i Policji oraz włączenie do eksploatacji, • wykonanie kompletnego nowego
oznakowania pionowego (z wykorzystaniem elementów istniejących) – skrzyżowanie, przejścia dla
pieszych, • wykonanie kompletnego nowego oznakowania poziomego cienko i grubowarstwowego –
skrzyżowanie, przejścia dla pieszych, • wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
zgłoszenie jej do zasobów geodezyjnych we właściwym organie, • zabezpieczenie terenu budowy,
odwodnienie i zabezpieczenie robót, • wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej, podłączeń,okablowania, linii kablowych, złącz, zabezpieczeń, skrzynek, aparatów, rozdzielnic, • dostawa i montaż
wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia, • dostawa, wykonanie i montaż wszelkich elementów
konstrukcyjnych, wsporczych, słupów, wysięgników, masztów, prowadnic itp. wraz z fundamentowaniem,
• odtworzenie nawierzchni asfaltowych, nawierzchni z kostki betonowej / granitowej / integracyjnej,
spoinowanie połączeń nawierzchni, • odtworzenie krawężników / obrzeży, • regulacja studni – jeżeli
wystąpi, • odtworzenie oznakowania pionowego, • odtworzenie oznakowania poziomego, • odtworzenie
wszelkich nawierzchni, instalacji, urządzeń, słupów, oświetlenia, barierek ochronnych, donic z kwiatami,
wyposażenia i innych elementów rozebranych lub zniszczonych w skutek realizacji robót, • roboty
odtworzeniowe terenów przyległych, • roboty porządkowe, • sortowanie, załadunek, wywóz, rozładunek,
składowanie i utylizacja materiałów rozbiórkowych, • dostawa i montaż czterech tablic pamiątkowych
(format minimalny A4, stalowe oklejane lub z tworzywa). • oraz pozostałe niezbędne dla prawidłowego
funkcjonowania i użytkowania sygnalizacji świetlnej, a także wynikające z PFU, WWIORB, Umowy oraz
z obowiązujących przepisów prawa i norm. 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ
i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces,
który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu
wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie
dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób
jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm,
europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a
odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą
składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z
art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń
równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2)
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w
SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy
referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów
technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w
zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od
założonych w niniejszej SIWZ. 3. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących
wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie robót: rozbiórkowych,
demontażowych, ziemnych, konstrukcyjnych, fundamentowych, nawierzchniowych, brukarskich,
betonowych, asfaltowych, instalacyjnych elektrycznych, oświetleniowych, sygnalizacyjnych, sterowania,
oznakowania pionowego i poziomego, odtworzeniowych, drogowych, wykończeniowych. Powyższy
wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie polegające na
kierowaniu lub nadzorze robót budowlanych, a także nie dotyczy osób wykonujących czynności związane
z opracowywaniem dokumentacji projektowej. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich
użytkowników i osób niepełnosprawnych W projekcie należy ująć wymogi dotyczące dostępności dla
wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy
Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.62.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 284536.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Inżynieria Ruchu Drogowego Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Brata Alberta 121
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 239850.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 239850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 307008.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.