eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Budowa ogólnodostępnych miejsc parkingowych na Osiedlu Powstańców Śląskich (w formule zaprojektuj i wybuduj)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417350-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Prezydent Miasta Piekary Śląskie:

Budowa ogólnodostępnych miejsc parkingowych na Osiedlu Powstańców Śląskich (w formule zaprojektuj i wybuduj)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762036-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540533553-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 939 379
faks: 32 287 22 69
e-mail: um@um.piekary.pl
www: www.bip.piekary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ogólnodostępnych miejsc parkingowych na Osiedlu Powstańców Śląskich (w formule zaprojektuj i wybuduj)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271-56/IG/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę / dokonania prawomocnego zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego przez organ bez protestu oraz wykonanie kompletnych robót budowlanych polegających na budowie miejsc parkingowych (postojowych) oraz chodników zlokalizowanych przy ul. Marii Curie Skłodowskiej w Piekarach Śląskich. Zakres robót obejmuje w szczególności: •niezbędną i kompletną wycinkę krzewów i drzew wraz z karczowaniem (ok. 35 szt., w zależności od dokładnej lokalizacji miejsc postojowych i chodników liczba ta może ulec zmianie bez wpływu na wysokość wynagrodzenia ryczałtowego) – na podstawie prawomocnej decyzji na wycinkę zieleni uzyskanej przez wykonawcę w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, wraz z wykonaniem projektu nasadzeń, •roboty rozbiórkowe w tym rozbiórkę istniejącej nawierzchni zieleńca (zdjęcie warstwy humusu) oraz rozbiórkę starego chodnika z nawierzchni asfaltowo-betonowej, •rozbiórkę istniejących krawężników / obrzeży, •cięcie asfaltu w miejscu ułożenia krawężnika najazdowego w linii jezdni z uzupełnieniem nawierzchni asfaltowej, oraz w miejscach połączenia nowych i starych chodników, wraz ze spoinowaniem, •roboty ziemne, •zabezpieczenie i odwodnienie robót, •korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża, •wykonanie warstwy odsączającej, •wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej (grubość min. 25 cm – miejsca postojowe, grubość min. 20 cm – chodnik), •wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej szarej, grubości min. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, •wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej, grubości min. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, •ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15 x 22 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem – od strony jezdni ulicy Marii Curie Skłodowskiej, z pozostałych stron zatok parkingowych zabudować obrzeża betonowe na ławie, •ułożenie obrzeży betonowych wzdłuż nowych chodników (oddzielenie od terenów zielonych - po obydwu stronach każdego chodnika), •zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej, roboty należy wykonywać zgodnie z normami i przepisami oraz zaleceniami właścicieli infrastruktury podziemnej, •nowe chodniki połączyć z chodnikami istniejącymi (połączenia z kostki betonowej jak wyżej, •przesortowanie, załadunek, wywóz, rozładunek i utylizacja gruzu, asfaltu, nadmiaru ziemi, materiałów rozbiórkowych, wyciętych pozostałości drzew, dłużyc, karpiny, korzeni i pozostałych elementów rozbiórkowych, •roboty odtworzeniowe terenów przyległych, z wykorzystaniem usuniętego humusu i humusu dowiezionego wraz z obsianiem trawą, •przesadzenie młodych drzew kolidujących z zadaniem, •uzupełnienie asfaltu w jezdni przy krawężnikach najazdowych i na chodnikach, •nadzory branżowe, uzgodnienia, •roboty porządkowe i wykończeniowe, •wykonanie i zamontowanie trzech tablic pamiątkowych przy każdej z lokalizacji, informujących, że miejsca postojowe powstały w ramach budżetu obywatelskiego. Szerokość jednego miejsca postojowego nie powinna być mniejsza niż 2,5 m, natomiast dla osób niepełnosprawnych nie powinna być mniejsza niż 3,6 m. Miejsca postojowe należy przedzielić kostką betonową tego samego rodzaju, ale koloru czerwonego. Miejsca postojowe należy oznakować oznakowaniem pionowym. Miejsca dla osób niepełnosprawnych należy pomalować (oznakowanie poziome) i oznakować (oznakowanie pionowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Długość każdego miejsca postojowego to minimum 5,0 m. Miejsca usytuować prostopadle do drogi. Przyjąć spadek poprzeczny 2% w kierunku jezdni, umożliwiający grawitacyjny spływ wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej znajdującej się w ciągu ulicy Marii Curie Skłodowskiej. Nowopowstałe miejsca postojowe – łącznie minimum 60 miejsc postojowych, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych. Nowopowstałe miejsca postojowe – łączna powierzchnia min. 840 m2. Szerokość chodników nie powinna być mniejsza niż 2,0 m. Chodniki winny być zlokalizowane na całej długości miejsc postojowych i opasać je w każdej lokalizacji z trzech stron. Nowe chodniki połączyć w ciągu z istniejącymi. Powierzchnia łączna nowych chodników do zaprojektowania i wykonania to min. 500 m2. Przy chodnikach, na początku i końcu miejsc postojowych zamontować łącznie min. 6 koszy na śmieci (po dwa na każdą lokalizację). Kosze metalowe z daszkiem. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie robót: rozbiórkowych, ziemnych, wycinki zieleni, konstrukcyjnych, nawierzchniowych, brukarskich, betonowych, wykończeniowych. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie polegające na kierowaniu lub nadzorze robót budowlanych, a także nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z opracowywaniem dokumentacji projektowej. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawią takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w ST m.in. w pkt-cie 1.7. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w szczególności zgodnie z przepisami ogólnymi, np. umożliwienie poruszania się osób na wózkach inwalidzkich na chodnikach – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia. W pozostałym zakresie wymóg ten, odnosząc się do zakresu przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania. Uwzględniając adekwatne odniesienie do przedmiotu zamówienia, w pozostałym zakresie dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych w zakresie cech materiałów, produktu lub usługi odpowiadającym przedmiotowi zamówienia nie występują warunki szczególne, poza opisami zawartymi w STWiORB.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.22

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240383.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: JALPOL Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Teatralna 9/802
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 286713.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 286713.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 535844.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.