eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-17

Ogłoszenie nr 510416513-N-2021 z dnia 2021-02-17 r.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników:

Dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609705-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, krajowy numer identyfikacyjny 00004456900000, ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 56 6598422 wew. 123, 56 6598422 wew. 124
faks: 56 6500333
e-mail: a.tobolewska@impib.pl, m.rydz@impib.pl
www: www.bip.impib.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 3/ZP-U/OT/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno – biurowych Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w oddziałach w Toruniu, Gliwicach i Piastowie: 1) w Toruniu w budynku administracyjno – biurowym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 30 - zadanie A (ochrona), 2) w Piastowie w siedzibie Oddziału Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30 – zadanie B (ochrona), 3) w Gliwicach w siedzibie Oddziału Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej 50 A - zadanie C (sprzątanie)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 98.34.11.40

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 147868.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@jarexs.pl
Adres pocztowy: ul. Okólna 1A
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 181878.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 181878.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 257733.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94068 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MBJ Security sp. z o.o.
Email wykonawcy: mjakobczak@mbjsecurity.pl
Adres pocztowy: ul. Ilskiego 2a lok. 31
Kod pocztowy: 04-479
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 115703.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 115703.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 203769.36
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: C

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Stosownie do art. 93 ust. 2 pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania:
Zadanie A - Całodobowy dozór i ochrona mienia w Toruniu w budynku przy ul. Szosa Chełmińska 30 w Toruniu,
Zadanie B – Dozór i ochrona mienia w Piastowie w siedzibie Oddziału Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30,
Zadanie C – Sprzątanie w siedzibie Oddziału Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej 50A w Gliwicach.

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania C kwotę 82 641,24 zł brutto.
Na wykonanie zadania C złożona została tylko jedna oferta z oferowaną ceną 120 766,32 zł brutto.

W tym stanie rzeczy stwierdzić należało, że wartość oferty na zadanie C przewyższało kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania. Ponadto zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do wartości wynikającej ze złożonej oferty. Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający unieważnił postępowanie w części zadania C na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 pzp w związku z art. 93 ust. 2 pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 5 w przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.