eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-16

Ogłoszenie nr 510416410-N-2021 z dnia 2021-02-16 r.
Muzeum Kinematografii w Łodzi:

Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łodzkiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 580642-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540176503-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Kinematografii w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 00123717000000, Plac Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 674 09 57
e-mail: muzeum@kinomuzeum.pl
www: www.kinomuzeum.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 3/MK/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - dostawa i montaż urządzeń: kamery filmowej rejestrująca wideo wraz z kartą pamięci i niezbędnym okablowaniem wraz ze statywem – 1 kpl, wózka do jazdy filmowej, szyny, tory – 1 zestaw , Część II - dostawa lustro wielkoformatowe wraz z metalową konstrukcją (stelażem) - 1 zestaw wraz z montażem, Część III - dostawa systemu oświetlenia podsufitowego - 1 zestaw wraz z montażem, Część IV - dostawa neonów ledowych - 8 szt, część V - dostawa: projektora wraz z niezbędnym okablowaniem - 10 szt, systemu nagłośnienia z niezbędnym okablowaniem - 8 szt., głośników (monitory studyjne, dźwiękowe) - 1 zestaw, ultarkierunkowych głośników - 2 zestawy, monitora z osprzętem (uchwyt ścienny) z niezbędnym okablowaniem - 3 szt, tabletu przemysłowego z oprogramowaniem operacyjnym wraz z niezbędnym okablowaniem - 21 szt., ramek cyfrowych - 3 szt., stołu multimedialnego z niezbędnym okablowaniem - 2 szt., mikrofonu kontaktowego do nagrań podwodnych - 1 szt., mikrofonu wielomembranowego - 1 szt., mikrofonu superkardioidalnego - 1 szt., miksera audio z portem USB i procesorem efektów wraz z niezbędnym oprogramowaniem - 1 zestaw, projektora z mocowaniem - 1 szt. audio przewodników - 10 szt., Część VI - dostawa: komputera z monitorem do wbudowania, z dotykowym wyświetlaczem wraz z niezbędnym okablowaniem - 2 szt., komputera z kartą dźwiękową i oprogramowaniem audio - 1 szt., komputera z systemem operacyjnym i monitorem - 1 szt., SWITCH - 8 szt., MINIGIBIC - 10 szt. serwera z systemem operacyjnym - 1 kpl, rutera - Access Point - 10 szt., zasilacza UPS - 3 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 32.32.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: dostawa i montaż sprzętu filmowego o którym mowa w części I OPZ

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp dla ww części zamówienia nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: dostawa i montaż lustra wielkoformatowego wraz z metalową konstrukcją (stelażem) o którym mowa w części II OPZ

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp dla ww części zamówienia nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: dostawa i montaż systemu oświetlenia podsufitowego o którym mowa w części IIII OPZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 118980 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Spectra Lighting Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ostródzka 53
Kod pocztowy: 03-289
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 116850

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 116850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 146345.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: dostawa neonów ledowych o których mowa w części IV OPZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21800 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gano Light And Machine Sp. z o.o .,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solna 1A/1
Kod pocztowy: 61-735
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 20073.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20073.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20073.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: dostawa sprzętu multimedialnego o którym mowa w części V OPZ

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp dla ww części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego, o którym mowa w części VI OPZ

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.