eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-16

Ogłoszenie nr 510416383-N-2021 z dnia 2021-02-16 r.
Burmistrz Miasta i Gminy:

Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765284-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52767000000000, ul. 1-go Maja 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 483 780 048
faks: 483 780 048
e-mail: lipsko@home.pl
www: www.lipsko.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RGS.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko w okresie od 18.01.2021 r. do 31.12.2021 r. tj. do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lipsku, Zespołu Placówek Oświatowych w Krępie Kościelnej, Zespołu Placówek Oświatowych w Długowoli, Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Soleckiej. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół i powrót do miejsc zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Przejazdy uczniów do szkół należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. Opiekę nad uczniami w czasie przejazdu zapewnia zamawiający. Opiekunowie uczniów dowożonych w trakcje wykonywania swoich czynności są uprawnieni do bezpłatnych przejazdów. Usługa wykonywana jest w dniach od poniedziałku do piątku włącznie. Wykonawca podaje cenę brutto biletu miesięcznego dla jednego ucznia w skali jednego miesiąca nauki szkolnej. Przejazd odbywał się będzie na podstawie biletów miesięcznych, które wystawi Wykonawca na podstawie otrzymanych od dyrektorów placówek imiennych list uczniów uprawnionych do dowozu. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu ½ biletu (do lub ze szkoły) jednak jest to rozwiązanie wariantowe i przy wycenie wykonawca powinien skalkulować zakup całych biletów. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom i opiekunom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne (potwierdzone odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych), spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. W okresie zimowym Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania wszystkich przewozów autobusami ogrzewanymi. W przypadku awarii autobusu Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do zapewnienia pojazdu zastępczego. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ciągle aktualnego ubezpieczenia OC i NW w związku z wykonywanymi przewozami. Wykonawca musi dysponować kierowcami z odpowiednimi kwalifikacjami. Łączna liczba uczniów korzystających z usługi wynosi 291 w tym 17 dzieci poniżej 6 roku życia. Podana liczba uczniów dowożonych autobusami na podstawie biletów miesięcznych oraz ilość przejechanych kilometrów w trakcie obowiązywania umowy będzie ulegać zmianie na co zamawiający nie ma wpływu. Wynagrodzenie wykonawcy będzie uzależnione od ilości faktycznie sprzedanych biletów w danym miesiącu. Zmiana liczby uczniów, zmniejszenie lub zwiększenie nie będzie stanowiła zmiany istotnych warunków zawartej umowy. Godziny dowozów i odwozów mogą - po uzgodnieniu - ulegać zmianie - na podstawie pisemnego zawiadomienia bez konieczności wprowadzania aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów w uzasadnionych przypadkach. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali weryfikacji tras przejazdów w terenie realizacji usługi. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 296296.29 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim spółka Akcyjna w restrukturyzacji
Email wykonawcy: zarzad@pksostrowiec.pl
Adres pocztowy: ul. Żabia 40
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 263214.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 226972.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 307020.13
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.