To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Dostawę leków, płynów infuzyjnych i substancji farmaceutycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 776364-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 957 428 298
e-mail: przetargi@szpitalmiedzyrzecz.pl
www: www.szpitalmiedzyrzecz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawę leków, płynów infuzyjnych i substancji farmaceutycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/N/10/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych i substancji farmaceutycznych dla Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w załączniku nr 2 do siwz , będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.69.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30632.40 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41947.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41947.31
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 463.97 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 384.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 384.48
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 11
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
- Dostawa urządzeń medycznych (Resektoskop, Cystoskop, Neuromonitoring, Optyczny koherentny tomograf)
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa leków, szwów chirurgicznych z podziałem na pakiety
- dostawa leków do znieczulania
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.