To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
Zakup środków ochrony indywidualnej oraz doposażenie miejsc świadczenia usług w sprzęt niezbędny do walki z epidemią wirusa SARS-CoV-2 w SP ZOZ Państwowym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt "Śląskie Pomaga" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Poddziałanie 9.2.8.
Numer ogłoszenia: 589328-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 324 328 138
faks: 324 328 169
e-mail: zam.publiczne@psychiatra.com
www: https://psychiatria.com
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup środków ochrony indywidualnej oraz doposażenie miejsc świadczenia usług w sprzęt niezbędny do walki z epidemią wirusa SARS-CoV-2 w SP ZOZ Państwowym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZz.380.3.23.2020.DTg.377,379
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony indywidualnej oraz doposażenie miejsc
świadczenia usług w sprzęt niezbędny do walki z epidemią wirusa SARS-CoV-2 w SP ZOZ Państwowym
Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na
2 części (pakiety): - Pakiet 1 - Środki ochrony indywidualnej, - Pakiet 2 - Dozowniki. 3. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym
Załącznik nr 2 do SIWZ; 4. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): -
33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała; 5. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części (pakietów). 6. Wykonawca jest zobowiązany do
jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie
nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W
Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ), w kolumnie „Nazwa
handlowa/numer katalogowy” - w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest
stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego
produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym
Wykonawcą. 7. Oferowany przedmiot zamówienia zarejestrowany jako wyrób medyczny musi posiadać
certyfikat zgodności CE oraz aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania w obszarze
medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, oraz spełniać wymagania: 1)
Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych; 2) Ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji
leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. 8.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy
PZP. Prawo opcji obejmuje rozszerzenie zakresu przedmiotu umowy poprzez zwiększenie asortymentu
określonego w Formularzu asortymentowo – cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ). 9. Warunki
skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w okresie trwania
umowy; 2) zamówienie/a realizowane w ramach prawa opcji jest/są jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego; 3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego; 4)
Zamawiający, w zależności od potrzeb, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać
z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień; 5) o zamiarze
skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę
odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem; 6) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji
zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ, Projektach umów
stanowiących Załączniki nr: 5 i 6 do SIWZ i załącznikach do umowy; 7) w przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do
Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w Projektach umów stanowiących Załączniki nr: 5 i 6 do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 2. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje
asortymentowe. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4. Zamawiający
dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje
się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany
przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w
SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w
SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7
Ustawy PZP. 6. Zamawiający nie przewiduje wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie zamierza
ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Środki ochrony indywidualnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49835 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NETMED Joanna Kraińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Agrestowa 5
Kod pocztowy: 53-006
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34509.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44787.78
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- Zakup i dostawa endoskopu mysiego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Realizacja robót budowlanych polegających na dostosowaniu istniejącego budynku prosektorium na potrzeby dydaktyczne Wydziału Medycznego
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.