eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup środków ochrony indywidualnej oraz doposażenie miejsc świadczenia usług w sprzęt niezbędny do walki z epidemią wirusa SARS-CoV-2 w SP ZOZ Państwowym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415417-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku:

Zakup środków ochrony indywidualnej oraz doposażenie miejsc świadczenia usług w sprzęt niezbędny do walki z epidemią wirusa SARS-CoV-2 w SP ZOZ Państwowym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt "Śląskie Pomaga" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Poddziałanie 9.2.8.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 589328-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny 29293600000000, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 324 328 138
faks: 324 328 169
e-mail: zam.publiczne@psychiatra.com
www: https://psychiatria.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup środków ochrony indywidualnej oraz doposażenie miejsc świadczenia usług w sprzęt niezbędny do walki z epidemią wirusa SARS-CoV-2 w SP ZOZ Państwowym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZz.380.3.23.2020.DTg.377,379

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony indywidualnej oraz doposażenie miejsc
świadczenia usług w sprzęt niezbędny do walki z epidemią wirusa SARS-CoV-2 w SP ZOZ Państwowym
Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na
2 części (pakiety): - Pakiet 1 - Środki ochrony indywidualnej, - Pakiet 2 - Dozowniki. 3. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym
Załącznik nr 2 do SIWZ; 4. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): -
33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała; 5. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części (pakietów). 6. Wykonawca jest zobowiązany do
jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie
nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W
Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ), w kolumnie „Nazwa
handlowa/numer katalogowy” - w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest
stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego
produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym
Wykonawcą. 7. Oferowany przedmiot zamówienia zarejestrowany jako wyrób medyczny musi posiadać
certyfikat zgodności CE oraz aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania w obszarze
medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, oraz spełniać wymagania: 1)
Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych; 2) Ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji
leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. 8.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy
PZP. Prawo opcji obejmuje rozszerzenie zakresu przedmiotu umowy poprzez zwiększenie asortymentu
określonego w Formularzu asortymentowo – cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ). 9. Warunki
skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w okresie trwania
umowy; 2) zamówienie/a realizowane w ramach prawa opcji jest/są jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego; 3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego; 4)
Zamawiający, w zależności od potrzeb, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać
z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień; 5) o zamiarze
skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę
odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem; 6) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji
zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ, Projektach umów
stanowiących Załączniki nr: 5 i 6 do SIWZ i załącznikach do umowy; 7) w przypadku nieskorzystania
przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do
Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w Projektach umów stanowiących Załączniki nr: 5 i 6 do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 2. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje
asortymentowe. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4. Zamawiający
dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje
się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany
przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w
SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w
SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7
Ustawy PZP. 6. Zamawiający nie przewiduje wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie zamierza
ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Środki ochrony indywidualnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49835 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: NETMED Joanna Kraińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Agrestowa 5
Kod pocztowy: 53-006
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 34509.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34509.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44787.78
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.