eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415331-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku:

Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596925-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny 29293600000000, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 324 328 138
faks: 324 328 169
e-mail: zam.publiczne@psychiatra.com
www: https://psychiatria.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZz.380.3.20.DZz.332.P

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i
bębnów dodrukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i
Psychicznie Chorych wRybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części
(pakietów), szczegółowo opisany wFormularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do
SIWZ): 1) Materiały biurowe I; 2) Materiałybiurowe II; 3) Papier kserograficzny; 4) Druki; 5)
Drobny sprzęt komputerowy; 6) Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych; 7) Naklejki na
odpady medyczne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia
zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów, wyrobów, natomiast w zakresie Pakietu nr 6 poprzez wskazanie nazw producentów
wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Druki

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dyrektor SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietów: 4, ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty (44 184,86 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 22 813,62 zł brutto.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Drobny sprzęt komputerowy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Faktyczne uzasadnienie unieważnienia:
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu nie zostały złożone żadne oferty.
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50486.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SIGMA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bałtycka
Kod pocztowy: 74-500
Miejscowość: Chojna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 39326.79

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39326.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 157642.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: naklejki na odpady medyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dyrektor SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu 7, ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Faktyczne uzasadnienie unieważnienia w zakresie Pakietu 7:
Cena najkorzystniejszej oferty (3 690,00 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 336,36 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.