eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów do mycia i dezynfekcji, produktów do pielęgnacji ciała, artykułów jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415220-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej:

Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów do mycia i dezynfekcji, produktów do pielęgnacji ciała, artykułów jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w zakresie części I zamówienia
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767570-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, krajowy numer identyfikacyjny 65018683700000, Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 16 6732153, 16 6732087
faks: 16 6732707
e-mail: zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl
www: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów do mycia i dezynfekcji, produktów do pielęgnacji ciała, artykułów jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 44/WTiZ/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących
i polerujących, preparatów do mycia i dezynfekcji, produktów do pielęgnacji ciała, artykułów jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla BiOSG w Przemyślu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Tabelach do Druku ofertowego stanowiących Załączniki nr 1a - 1d do SIWZ. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie zgodna z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ, w szczególności z Opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1a – 1d oraz Projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Dostarczony przez Wykonawcę asortyment musi spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, posiadać niezbędne, aktualne atesty oraz świadectwa jakości lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznych. Ponadto, dostarczony asortyment musi posiadać w języku polskim etykiety oraz instrukcje użycia i bezpieczeństwa ich stosowania. 5.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, w chwili pierwszej dostawy, na asortyment, który tego wymaga: aktualne atesty lub świadectwa jakości lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Komisji (UE) 2015/830 z dnia 28.05.2015 r., w formie przekazu elektronicznego lub na elektronicznym nośniku danych. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie, średnio 1 raz w miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości dostaw. 7.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia z okresem ważności do użycia nie krótszym niż 3/4 jego długości od dnia jego dostawy. 8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, ponosząc odpowiedzialność za opakowanie, ubezpieczenie na czas transportu oraz rozładunek w magazynie, w siedzibie Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. 9. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych, nazwy handlowej, norm, oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretny produkt, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie w jakim opisane zostały w Załączniku nr 1a, 1b, 1c i 1d w kol. 2 - Opis przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca powołujący się na produkty równoważne opisane przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać w złożonej ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego.11. Wykonawca w pozycjach, wskazanych w Załączniku nr 1a, 1c i 1d wpisze nazwę zaproponowanego produktu oraz jego parametry. Ponadto, w celu potwierdzenia zachowania równoważności, Wykonawca wraz z ofertą złoży karty opisowe lub karty charakterystyki lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunku równoważności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Druku ofertowym w pkt. 13 oświadczył, czy oferuje produkty równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sukcesywna dostawa środków czyszczących, produktów do pielęgnacji ciała oraz artykułów jednorazowego użytku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 79580.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Centrala Techniczno-Handlowa JONTEX s.c. Piotr i Paweł Smereka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztelańska 1a
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 85547.83

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 85547.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 85547.83
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 322813.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 32B
Kod pocztowy: 44-178
Miejscowość: Przyszowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 279561.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 262098.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 279561.64
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sukcesywna dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych, środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31746.49 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HENRY KRUSE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 3 Bielany Wrocławskie
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 35194.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32216.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42138.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Sukcesywna dostawa środków czyszczących i polerujących oraz artykułów jednorazowego użytku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 137370.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ADMOR Jolanta Moryto
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zygmunta Wilczyńskiego 35/1
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 142553.03

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 142553.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 142553.03
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.