eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415144-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Gmina Sędziszów Małopolski:

Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775871-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sędziszów Małopolski, krajowy numer identyfikacyjny 000529686, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 17 22 16 001
faks: 17 22 16 313
e-mail: um@sedziszow-mlp.pl, m.kubacka@sedziszow-mlp.pl
www: www.bip.sedziszow-mlp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PPiZP.271.30.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego na drogach gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, rodzaj i ilość robót zleconych do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia opisują dokumenty: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna „SST” i Przedmiar robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ.
3. Zadanie obejmuje swoim zakresem n/w roboty:
1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, z mechanicznym obcięciem krawędzi – 275 t
2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, standard II, bez mechanicznego obcięcia krawędzi – 75 t
3) Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości 2 cm – 200 m2
4) Roboty ziemne koparką podsiębierną z transportem urobku na odl. 1 km gr. kat. III-VI - 75 m3
5) Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki warstwa gr. 15 cm - 200 m2
6) Wykonanie podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 200 m2
7) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej, standard II, warstwa grubości 5 cm - 230 m2
8) Wykonanie sączków poprzecznych z kruszywa - 5 mb
9) Wykonanie ścieków przy krawężnikowych z kostki brukowej o gr. 6 cm z dwóch rzędów kostki na podsypce cementowo piaskowej o gr. 6cm (z zakuciem i obcięciem krawędzi) – 20 mb
10) Regulacja pionowa studni i kratek ściekowych - 10 szt.

4. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
5. Wszystkie użyte w SST nazwy własne materiałów i urządzeń, ich typy i symbole są przyjęte ze względów poziomu szczegółowości wykonania w zakresie spełnienia Polskich Norm i obliczeń techniczno-eksploatacyjnych. Należy je więc traktować jako spełniające minimalne parametry techniczne.
6. Zamawiający będzie ustalał z Wykonawcą zakres robót na podstawie zleceń wysyłanych za pomocą poczty elektronicznej, obejmujących remonty poszczególnych dróg. Miejsce wykonania remontu i zakres robót wskazane będą każdorazowo przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia przystąpić do wykonania remontów zgodnie z terminem wskazanym w formularzu oferty w kryterium Czas reakcji oraz do zakończenia robót w terminie określonym w zleceniu.
7. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 ETAPY:
1) ETAP I (wiosenny) - od dnia przekazania placu budowy do 31 maja 2021 r. W tym okresie Wykonawca zrealizuje wszystkie roboty, które zostały zlecone przez Zamawiającego do dnia 20 kwietnia 2021 r.
2) ETAP II (letnio-jesienny) – od dnia 1 czerwca 2021 r. do 30 listopada 2021 r. /w razie potrzeby/. Wykonawca zrealizuje wszystkie roboty zlecone przez Zamawiającego po 20 kwietnia 2021 r.
8. PRAWO OPCJI
1) Zamawiający informuje, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. W związku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielony został na zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego opisany został w pkt. 3 niniejszego Rozdziału jak również za pomocą Przedmiaru Robót - Zał. 6 do SIWZ. Podane w nim ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w Ofercie.
2) W sytuacji, gdy zakres robót w ramach zamówienia podstawowego okaże się niewystarczający, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji, co oznacza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 50 % ilości każdego rodzaju robót zawartych w Przedmiarze robót.
3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Uruchomienie opcji przez Zamawiającego skutkuje po stronie Wykonawcy obowiązkiem jej wykonania.
4) W przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji, po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia aż do wyczerpania maksymalnego zakresu wynikającego z prawa opcji.
5) Zamawiający zastrzega, że zamówienie wnikające z prawa opcji realizowane będzie na warunkach zamówienia podstawowego (zgodnie z SIWZ, Ofertą Wykonawcy i Wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie określone na podstawie cen jednostkowych wskazanych w Ofercie Wykonawcy.
6) Zamawiający ma prawo skorzystania z opcji w czasie trwania umowy, co nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
7) W celu uruchomienia opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, w formie pisemnej, oświadczenie, w którym wyrazi wolę skorzystania z prawa opcji oraz określi zakres robót, nie później niż 15 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót.
8) Wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 345226.09 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: JONART Jerzy Kędzior
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Robotnicza 2/4
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 236675.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 236675.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 254952.25
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.