To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
Usługa utrzymania, rozwoju i obsługi technicznej aplikacji internetowej www.pbu2020.eu oraz świadczenia usługi rozwoju strony w latach 2021-2022
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
Numer ogłoszenia: 775091-N-2020
Numer ogłoszenia: 540396772-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 3783100, 22 3783111
faks: 22 2019725
e-mail: przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
www: https://www.cpe.gov.pl
adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa utrzymania, rozwoju i obsługi technicznej aplikacji internetowej www.pbu2020.eu oraz świadczenia usługi rozwoju strony w latach 2021-2022
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WA.263.62.2020.KR
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotemzamówienia jest usługa utrzymania, rozwoju i obsługi technicznej aplikacji internetowej www.pbu2020.eu oraz świadczenia usługi rozwoju strony w latach2021-2022. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania, rozwoju iobsługi technicznej aplikacji internetowej www.pbu2020.eu oraz świadczenia usługi rozwoju strony w latach 2021-2022. Konieczność zamówienia usługizwiązanej ze wsparciem przy zarządzaniu stroną internetową pbu2020.eu oraz jej rozwoju wynika z potrzeby aktualizacji strony internetowej idostosowywania niektórych jej elementów do bieżących potrzeb. Dane dotyczące obecnej strony pbu2020.eu: • wersja CMS autorski przy wykorzystaniuframework PHPcake wersja 3.1.13 • obecnie aplikacja pracuje na hostingu firmy Home.pl Aplikacja internetowa stanowi narzędzie pozwalające na sprawnefunkcjonowanie istniejącej strony internetowej Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, znajdującej się pod adresemURL: https://www.pbu2020.eu/. Strona internetowa www.pbu2020.eu jest dedykowana do publikowania aktualności i informacji związanych z Programem Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.Zamawiający dopuszcza zmianę systemu zarządzania treścią na inny z zachowaniemstruktury bazy danych z zastrzeżeniem, że Wykonawca nieodpłatnie przeniesie wszystkie dane oraz funkcjonalności do nowego systemu i że będą onedziałały w sposób poprawny. Wykonawca musi sprawdzić czy wszystkie dane zostały przeniesione oraz czy po przeniesieniu serwis działa prawidłowo.Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania zespołu (minimum programista/informatyk + grafik), który będzie realizował zadania wynikające z OPZ. Wskład zespołu będą wchodziły osoby wskazane w ofercie lub inne o kwalifikacjach nie niższych od posiadanych przez osoby wskazane w ofercie.Wykonawca poda Zamawiającemu skład zespołu w ciągu trzech dni od daty podpisania umowy. Każde z wymienionych poniżej zadań będzie wykonane dlawszystkich wersji językowych portalu. Strona www.pbu2020.eu jest prowadzona w czterech wersjach językowych angielskiej, polskiej, rosyjskiej iukraińskiej. I. WSPARCIE UŻYTKOWNIKA Wykonawca zapewni: 1.Wykonanie kopii najnowszej wersji CMS-a niezwłocznie po każdorazowej poprawce.2. Zapewnienie obsługi i aktualizacji systemu przez okres trwania umowy. 3. Pomoc zdalną w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniemsystemu za pośrednictwem telefonu, e-maila lub innego źródła komunikacji w dni robocze w godz. ………………….. od poniedziałku do piątku. 4.Wsparcie techniczne Zamawiającego - Świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie: • aktualizowania i dostarczania łat systemu, • usuwaniaincydentów i nieprawidłowości w działaniu systemu. Wsparcie techniczne może odbywać się za pośrednictwem: • Kontaktu telefonicznego, • Kontaktu e-mailowego.• Czas reakcji na incydenty i ich naprawa: a) Wykonawca zobowiązany jest podjąć niezwłocznie po przyjęciu zgłoszenia czynności zmierzającedo jego zdiagnozowania oraz podjęcia naprawy, jednak nie później niż w terminach wskazanych w poniższej tabelce. b) O rozpoczęciu diagnozy, wynikudiagnozy incydentu oraz podjęciu czynności zmierzających do naprawy Błędu Wykonawca powiadomi Zamawiającego drogą elektroniczną. c) W przypadkusporu co do zaistnienia incydentu lub odmowy jego usunięcia przez Wykonawcę, Zamawiający może wystąpić z wnioskiem o przeprowadzenie niezależnejekspertyzy przez uzgodnionego przez Strony eksperta. Jeśli ekspertyza potwierdzi roszczenia Zamawiającego, koszt związany z jej przeprowadzeniemponosi Wykonawca. 5. Wymagania na świadczenie usług asysty technicznej – terminy reakcji: AWARIA-Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny,Maksymalny czas naprawy liczony od zgłoszenia 1 dzień roboczy, BŁĄD KRYTYCZNY-Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny, Maksymalnyczas naprawy liczony od zgłoszenia 4 godziny robocze, BŁĄD- Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny, Maksymalny czas naprawy liczony odzgłoszenia 2 dni robocze, USTERKA- Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny, Maksymalny czas naprawy liczony od zgłoszenia 2 dni robocze,PODATNOŚĆ- Maksymalny czas reakcji Wykonawcy 4 godziny, Maksymalny czas naprawy liczony od zgłoszenia 2 dni robocze. 6. Aktualizacjędokumentacji niezwłocznie po każdorazowej zmianie wersji oprogramowania. 7. Pomoc, konsultacja i doradztwo w zakresie posługiwania się panelem administracyjnym strony, w tym konsultacje w zakresie obsługi technicznej i użytkowej. 8. Konsultacji telefonicznych oraz mailowych, w zakresiefunkcjonowania panelu administracyjnego serwisu udzielanych dla pracowników Zamawiającego. 9. Pomocy w sytuacji braku możliwości zaktualizowaniadanych na stronie. 10. Wykonanie drobnych zmian i uzupełnień na istniejącej stronie internetowej. 11. Rozbudowa strony o bardzo proste nowemoduły/zakładki, 12. Doradztwo techniczne związane z administrowaniem serwisu internetowego. 13. Dbanie o to aby strona była zgodna zrozporządzeniami dotyczącymi stron internetowych. Obecnie wymogi WCAG 2.1. 14. Pomoc przy dostosowywaniu i publikowaniu formularzy online nawydarzenia (RODO), tworzenie nowych formularzy dostosowanych do rodzaju wydarzenia. Pomoc przy zbieraniu danych zebranych w formularzach(przygotowywanie zestawień) 15. Drobne prace graficzne np. przygotowanie infografiki, bannerów, butonów, elektronicznych kartek świątecznych. 16.Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, może zaproponować wprowadzenie nowych elementów, służących wzbogaceniu i uatrakcyjnieniu serwisu.Wykonawca nie może ograniczać ani zubożać treści ani zawartości strony bez zgody Zamawiającego. 17. Przygotowanie comiesięcznych mailowychraportów z wykonywanych w serwisie działań i przesłanie ich mailowo do 5 dnia następnego miesiąca. Raport powinien obejmować informacje owykonanych zadaniach w ramach umowy. Sposób realizacji usługi Każdorazowo Zamawiający zleci mailowo pracę/poinformuje o incydencie. W ciągumaksymalnie 4 godzin (uwzględniając podane w ofercie godziny pracy - kryterium czas świadczenia pomocy zdalnej przy realizacji usługi wsparciaużytkownika) Wykonawca określi maksymalny czas potrzebny na realizację wsparcia (poza zgłaszaniem błędów – terminy reakcji podane w tabeli powyżej)podając mailowo datę ukończenia zlecenia. Zamawiający mailowo zaakceptuje ostateczną datę przekazania zleconej pracy, bądź odrzuci i poprosi o ustalenienowej daty. II. USŁUGI ROZWOJU Składając ofertę Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zagwarantuje pakiet na Usługi Rozwojowe wwysokości 200 roboczogodzin na aktualizację lub rozbudowę serwisu internetowego (poza usługami zagwarantowanymi w ramach prac wsparciatechnicznego) do dowolnego wykorzystania przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy na wsparcie techniczne. W przypadku realizacji UsługRozwojowych Zamawiający każdorazowo przedstawi Wykonawcy zakres prac koniecznych do realizacji. Wykonawca w ciągu 1 dnia roboczego przedstawiszacowaną pracochłonność realizacji. Po uzgodnieniu ostatecznej pracochłonności i harmonogramu realizacji, po zaakceptowaniu przez ZamawiającegoWykonawca zrealizuje pracę. W ramach pakietu o którym mowa powyżej, Zamawiający może zlecić: a) wykonanie zmian i uzupełnień na istniejącej stronieinternetowej, a także rozbudowę strony o nowe bardziej skomplikowane moduły zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i w terminach wzajemnieuzgodnionych; b) tworzenie nowych funkcjonalności, projektu graficznego oraz technicznego strony internetowej; c) prace rozwojowe, które polegają nawykonaniu nowych modułów bądź modyfikacji istniejących zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminach uzgodnionych przez strony. W przypadku wprowadzania zmian na stronie internetowej Wykonawca, wraz ze zmianami, zobowiązany jest: a) dostarczyć zaktualizowaną wszelką dokumentację oraz kody źródłowe; b) przed każdym wdrożeniem aktualizacji zobowiązany jest do wykonania kopii bezpieczeństwa; c) moment przełączenia na zaktualizowaną wersję strony internetowej zostanie każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.41.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 41664.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BPROG sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 18/1 05-091 Ząbki
Kod pocztowy: 05-091
Miejscowość: Ząbki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51246.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 81180.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.