eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › "Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej - etap II" w ramach zadania pn. "Projektowanie i budowa budynku OSP w Małej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-10

Ogłoszenie nr 510414155-N-2021 z dnia 2021-02-10 r.
Gmina Ropczyce:

"Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej - etap II" w ramach zadania pn. "Projektowanie i budowa budynku OSP w Małej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766456-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ropczyce, krajowy numer identyfikacyjny 52472000000000, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: (017) 2210550
faks: (017) 2210555
e-mail: ropczyce@intertele.pl
www: www.bip.ropczyce.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej - etap II" w ramach zadania pn. "Projektowanie i budowa budynku OSP w Małej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PPZP.271.28.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji p.n. „Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej - etap II” w ramach zadania pn. „Projektowanie i budowa budynku OSP w Małej” dz. nr 852/9 w miejscowości Mała, gmina Ropczyce, woj. podkarpackie w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty i elementy budynku:
2.1 Obsypanie od zewnątrz ścian fundamentowych budynku do poziomu zaprojektowanej podbudowy pod utwardzenia wokół budynku.
2.2 Izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych wewnątrz budynku, w tym gruntowanie emulsją np. CP41, a następnie ułożenie masy bitumicznej np. Ceresit CP43 (grubość izolacji 2 mm).
2.3 Wypełnienie przestrzeni wewnątrz fundamentów do poziomu projektowanej podbudowy z chudego betonu pod posadzki.
2.4 Izolacja pozioma ścian fundamentowych z papy termozgrzewalnej, podkładowej.
2.5 Ściany zewnętrzne nośne murowane z pustaków ceramicznych gr. 25cm o klasie wytrzymałości 15 MPa na zaprawie systemowej.
2.6 Ściany nośne wewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych o klasie wytrzymałości min. 15 MPa na zaprawie systemowej.
2.7 Słupy i rdzenie konstrukcyjne żelbetowe z betonu B25 (C20/25) i zbrojone stalą A-IIIN (RB500W). Strzemiona ze stali klasy A-III N (RB500W).
2.8 Przewody wentylacyjne z pustaków wentylacyjnych. Kanały wentylacji grawitacyjnej ponad dachem ocieplić styropianem gr. 5cm i otynkować metodą lekką.
2.9 Belki, wieńce, nadproża i słupy monolityczne, żelbetowe, z betonu B-25 (C20/25) i zbrojone stalą A-IIIN (RB500W), strzemiona ze stali klasy A-IIIN( RB500W), nadproża w ścianach działowych w postaci belek typu L-19.
2.10 Stropy monolityczne żelbetowe gr.14 cm z betonu B25 (C20/25), zbrojone prętami fi 12 ze stali A-III N (RB500W).
2.11 Schody łączące projektowane kondygnacje jako monolityczne żelbetowe z betonu B25 (C20/25), zbrojone prętami fi 12 ze stali A-III N.
2.12 Dach w konstrukcji drewnianej z dźwigarów deskowych o spadku 30 stopni:
- dach dwuspadowy,
- ocieplenie dachu z wełny mineralnej twardej gr. 30 cm w dwóch warstwach,
- pokrycie dachowe z blachy trapezowa T-35, gr. 0,55 mm w kolorze zgodnie z zaleceniami Inwestora., - wyłaz dachowy,
- od wyłazu dachowego do wszystkich kominów i pozostałych urządzeń się ławy i stopnie kominiarskie.
2.13 Ściany działowe z bloczków z betonu komórkowego, grubości 12 cm.
2.14 Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa zewnętrzna z PCV i stalowa.
2.15 Rynny i rury spustowe, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej.
2.16 Na wylotach wentylacji grawitacyjnej kratki stalowe zabezpieczające przed ptakami.
2.17 Dla wszystkich zaprojektowanych przyłączy należy wykonać przejścia w ścianach fundamentowych za pomocą rur osłonowych osadzonych w tych ścianach. Końce rur należy zadeklować w celu zabezpieczenia ich prze zasypaniem do czasu wykonania przyłączy i instalacji wewnętrznych.
3. Zakres robót wymieniony w pkt 2 należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ.
4. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający rozumie wykonanie przedmiotu zamówienia jako uzbrojenie w sieć wodociągową działek oraz ewentualną przebudowę sieci objętych dokumentacją projektową.
5. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:
1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru,
2/ wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń,
3/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,
4/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji,
5/ odbudowy demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego,
6/ prowadzenia dokumentacji budowy,
7/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz wszelkich innych czynności i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia.
6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3. Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ jest dokumentem pomocniczym a ilości w nim zawarte są orientacyjne.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (np. parametry wytrzymałości mechanicznej, ognioodporności, współczynniki izolacyjności termicznej, akustycznej, normy natężenia światła, hałasu, itp. )
11. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę i właściwości produktu, a nie konkretnego producenta.
12. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 211377.14 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ASBUD Firma Remontowo Budowlana Andrzej Stasiowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Glinik 2a
Kod pocztowy: 39-106
Miejscowość: Łączki Kucharskie
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 284165.01

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 284165.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 486426.62
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.