eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługi w zakresie przeglądu serwisowego, dozorowego żurawi HDS, HIAB, MKIV i platform FLATTRAK, oraz wymiany oleju i filtrów w urządzeniach dźwigowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 15 WOG

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-10

Ogłoszenie nr 510414142-N-2021 z dnia 2021-02-10 r.
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie:

Usługi w zakresie przeglądu serwisowego, dozorowego żurawi HDS, HIAB, MKIV i platform FLATTRAK, oraz wymiany oleju i filtrów w urządzeniach dźwigowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 15 WOG

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773009-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396794-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 261 45 48 38
faks: 261 45 23 98
e-mail: 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Wojskowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie przeglądu serwisowego, dozorowego żurawi HDS, HIAB, MKIV i platform FLATTRAK, oraz wymiany oleju i filtrów w urządzeniach dźwigowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 15 WOG

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 112-ZP-12-20/289

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia związanego z usługą w zakresie przeglądu serwisowego, dozorowego żurawi HDS, HIAB, MKIV i platform FLATTRAK, oraz wymiany oleju i filtrów w urządzeniach dźwigowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 15 WOG znajduje się w Wykazach urządzeń- załącznikach nr 5A i 5B, opisach przedmiotu zamówienia – załącznikach nr 7A i 7B, a także Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA dotyczy części 1 i 2: Wykonawca ubiegający się o w/w zamówienie musi posiadać umowę autoryzacyjną lub dealerską upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych w urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu powyższych dokumentów. ​ Prace wchodzące w zakres świadczonych usług objętych umową Wykonawca dokona w siedzibie użytkownika jeżeli odległość siedziby Wykonawcy od m. Szczecin przekroczy 50 km lub w szczególnych przypadkach w siedzibie użytkownika, np. (rejestracja WDT lub braku możliwości przemieszczenia się pojazdu). Przy odległości siedziby Wykonawcy od m. Szczecin poniżej 50 km użytkownik dostarczy sprzęt do Wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.53.14.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Usługi w zakresie przeglądu serwisowego, dozorowego żurawi HDS, HIAB na pojazdach mechanicznych, oraz wymiany oleju i filtrów w urządzeniach dźwigowych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie części 1 postępowania jest wynikiem odrzucenia jedynej złożonej oferty.

Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty Wykonawcy:
PREFA- ŻURAW
STRZELEC Sp. j.
ul. Słoneczny Sad 17
72-002 Dołuje

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, iż Wykonawca w swojej ofercie zmodyfikował załącznik nr 4A do SIWZ- Formularz cenowy, poprzez wykreślenie pozycji nr : 59 i 63 formularza. Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pkt. 13 ppkt. 13.2 SIWZ : „Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach w formularzu cenowym”.
Treść oferty to treść zobowiązania Wykonawcy do zgodnego z żądaniami Zamawiającego wykonania przedmiotu zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia, nie zapewniając jego realizacji w całości, co skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Powyższa oferta podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Usługi w zakresie przeglądu serwisowego platform MKIV, FLATTRAK, oraz wymiany oleju i filtrów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 79469.64 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PREFA - ŻURAW STRZELEC Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczny Sad nr 17
Kod pocztowy: 72-002
Miejscowość: Dołuje
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 90507.09

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 90507.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90507.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.