To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
SVA/J/4620-78/2020: Dostawa stolarki okiennej PCV oraz stolarki drzwiowej na wykonanie kontenerów socjalnych przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760021-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 101 21 00 do 03
faks: 22 101 21 04
e-mail: biuro@amwsinevia.pl
www: www.amwsinevia.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
SVA/J/4620-78/2020: Dostawa stolarki okiennej PCV oraz stolarki drzwiowej na wykonanie kontenerów socjalnych przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SVA/J/4620-78/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki okiennej PCV w ilości 130 szt. dla DPP Jarosław i 70 szt. dla DPP
Krotoszyn, oraz stolarki drzwiowej w ilości 65 szt. dla DPP Jarosław i 35 szt. dla DPP Krotoszyn w ramach wykonania kontenerów przez DPP Jarosław i DPP Krotoszyn. Zamawiający podzielił zamówienie
na dwie części, tj.: Część I: Dostawa stolarki okiennej PCV. Część II: Dostawa stolarki drzwiowej.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy. Na dostarczony przedmiot umowy
Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w
tym zakresie przepisami (deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty, gwarancje). Miejsce
dostawy: 1. DPP Jarosław ul. 3-go Maja 80D, 37-500 Jarosław; 2. DPP Krotoszyn ul. 56-Pułku Piechoty
Wielkopolskiej 12, 63-700 Krotoszyn Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, dla każdej części
zamówienia, tj.: prawo niezrealizowania do 15% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu
cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 15% zakresu przedmiotu
umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego, znajduje się w formularzach cenowych stanowiących załączniki do SIWZ nr 2.1 dla Części I i nr 2.2 dla Części II, wypełnione
formularze cenowe należy złożyć wraz z ofertą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 44.22.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa stolarki okiennej PCV.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 185555.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mełgiewska 99
Kod pocztowy: 20-234
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 106272.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 344400.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa stolarki drzwiowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 197007.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OKNONEX Jacek Rudziewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 4
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 99015.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 504300.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa sprzęty histeroskopowego dla potrzeb Oddziału Ginegologicznego w Nowodworskiem Centrum Medycznym
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
- SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-34/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej w budynku szpitala przy ul. Stęszewskiego 9 w Koźminie Wielkopolskim
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Wymiana drzwi i okien w budynkach ITP-PIB oddział w Poznaniu
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.