eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510414036-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Szpital Specjalistyczny w Pile:

Drobny sprzęt medyczny j. u. II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772653-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny w Pile, krajowy numer identyfikacyjny 12618200000000, ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 672 106 207
faks: (067) 212 40 85
e-mail: wszpila@pi.onet.pl
www: www.szpitalpila.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): FZP.V - 241/88/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (II).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9897.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BILLMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krypska 24/1
Kod pocztowy: 04-082
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9416.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9416.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9416.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PROMED SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Działkowa 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11986.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11986.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11986.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 9 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 10 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5536.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDAN Sp. Jawna W. Pawlak i S-ka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Franza Blumwego 21
Kod pocztowy: 85-862
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5824.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5824.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5824.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6420.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: VYGON Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Francuska 39/6
Kod pocztowy: 03-905
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6420.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6420.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6420.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 13 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 14 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1607.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1616.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1616.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1616.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 16 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 17 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 18 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 19 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 20 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 21 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2268.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Agencja Naukowo-Techniczna SYMICO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Powstańców Śląskich 54a/2
Kod pocztowy: 53-333
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2081.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2081.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2081.52
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 23 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. W tym zadaniu wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 24 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 25
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 25 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: Drobny sprzęt medyczny j. u. II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zadaniu nr 26 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.