eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów, ogłoszeń i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz okresowe mycie wiat przystankowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510413727-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Miasto Białystok:

Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów, ogłoszeń i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz okresowe mycie wiat przystankowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 755421-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 869 62 49
faks: 85 869 62 65
e-mail: zzp@um.bialystok.pl
www: www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów, ogłoszeń i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz okresowe mycie wiat przystankowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BKM-I.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów, ogłoszeń i zabrudzeń
z powierzchni urządzeń przystankowych,
2) mycie wiat przystankowych.
2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem:
1) Bieżące usuwanie napisów i rysunków typu „graffiti”, naklejek, plakatów, ogłoszeń
i innych zanieczyszczeń np.: śladów po farbie, kleju, taśmie klejącej, nie związanych
z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej z urządzeń przystankowych, tj.:
a) z konstrukcji wiat przystankowych (ściany osłonowe wypełnione szybami lub tworzywem sztucznym typu pleksi, płyta poliwęglanowa itp., zadaszenie wykonane z płyt poliwęglanowych komorowych), ławeczek, słupków, tablic rozkładowych, gablot, a jeśli jest to niemożliwe, zamalowanie powierzchni farbą w kolorze
RAL 3020, RAL 9005 lub RAL 9006 (w zależności od konstrukcji i kolorystyki wiaty).
b) z osłon rozkładów jazdy i informacji komunikacyjnej zamontowanych
w tabliczkach rozkładowych i gablotach informacyjnych, a w przypadku stwierdzenia, że podjęte działania naprawcze nie poprawiły czytelności zamieszczonych informacji – poinformowanie Zamawiającego o konieczności wymiany „leksanu” (tworzywo sztuczne, zabezpieczające informacje przed zniszczeniem i warunkami atmosferycznymi),
c) z powierzchni znaków D-15, nazw przystanków, nazw ulic, numerów linii, oznaczeń strefowych umieszczonych na urządzeniach przystankowych.
1.1) Do obowiązków Wykonawcy należy bieżąca kontrola infrastruktury przystankowej w obrębie granic Miasta Białegostoku, stanowiącej 687 przystanków rozmieszczonych w pięciu sektorach na trasie komunikacyjnej liczącej 170 km, a w szczególności:
a) usuwaniu wszelkich stwierdzonych zabrudzeń urządzeń przystankowych w kolejności zgodnej z poniższym harmonogramem ( Załącznik nr 6):
 poniedziałek sektor A
 wtorek sektor B
 środa sektor C
 czwartek sektor D
 piątek sektor E
o Jeżeli w dniu przypadającym na działania w sektorze przypadnie dzień świąteczny pracę w danym sektorze należy wykonać w sobotę.
o Jeżeli w dniach przypadających na działania w sektorach przypadnie więcej niż jeden dzień świąteczny pracę w tych sektorach należy wykonać w tygodniu następnym.
o Niedziele i święta ustawowe są dniami wolnymi od pracy.
b) Zamawiający może zlecić czyszczenie rynien odpływowych wiat przystankowych
z liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń w ilości do 10 szt., w miesiącu.
c) zlecenie usunięcia graffiti lub innych zabrudzeń bezpośrednio przez Zamawiającego wymaga podjęcia działań objętych zakresem zamówienia w ciągu 12 godzin. Dopuszczalną formą zlecenia jest informacja telefoniczna potwierdzona
w późniejszym terminie w formie pisemnej.
1.2) Do realizacji prac należy stosować technologię, materiały i środki nie powodujące uszkodzenia powierzchni lakierniczych oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych (matowienie powierzchni przeźroczystych) takich jak np.: plexi clean – koncentrat do usuwania graffiti, zmywacz HP 020
– silny koncentrat w postaci żelu do usuwania graffiti, np. zmywacz HP 020 G lub równoważny.
2) Mycie wiat przystankowych dwa razy w roku:
- co najmniej 520 szt. w okresie wiosennym: kwiecień - maj,
- co najmniej 520 szt. w okresie jesiennym: wrzesień – październik,
- doraźne (awaryjne) mycie wiat w ilościach jednostkowych w zależności od potrzeb.
2.1) dokładne oczyszczenie (bez zacieków) przy użyciu sprzętu wysokociśnieniowego wraz z usuwaniem graffiti wszelkich widocznych jak i zasłoniętych elementów konstrukcyjnych wiat oraz ich elementów wyposażenia, w tym z całej powierzchni: ścian osłonowych, powierzchni zadaszenia wiaty, znaku D15, profilu konstrukcji wiaty,
2.2) usunięcie zanieczyszczeń w postaci napisów i rysunków typu graffiti, reklam oraz innych informacji w postaci nalepek, wlepek, oraz pozostałości po środkach
je mocujących np.: taśmie, kleju;
2.3) z uwagi na udzieloną gwarancję na wiaty przystankowe producent dopuścił
do używania w procesie mycia środki, których zastosowanie nie spowoduje uszkodzeń powierzchni lakierowanych, powierzchni z poliwęglanu i tworzyw sztucznych oraz powierzchni szklanych.
3. Wykonawca po wykonaniu objazdu każdego sektora, przekaże na adres poczty elektronicznej Zamawiającego raport tekstowy z wykazem przystanków i urządzeń przystankowych, na których konieczne było usunięcie zabrudzeń oraz dokumentację fotograficzną obrazującą stan urządzeń przystankowych przed przystąpieniem
do czynności naprawczych oraz po ich zakończeniu. Fotografie cyfrowe należy kompletować w sposób umożliwiający identyfikację urządzeń przystankowych.
4. Zamawiający zastrzega, w stosunku do ilości wskazanej w Załączniku nr 3 do SIWZ, możliwość zwiększenia do 3% ilości przystanków objętych zakresem zamówienia,
bez zmiany wynagrodzenia.
5. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność pracowników
i sprzętu w ilości niezbędnej do wykonania prac określonych w SIWZ.
6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie prac określonych w Rozdz. III pkt 2 ppkt 2 SIWZ, Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy lub podwykonawcy. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
7. Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny oraz faks lub email celem przekazywania informacji dotyczących realizacji zamówienia.
8. Wykaz przystanków objętych zamówieniem stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 203000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PUH BARTNICKI Błażej Bartnicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hugo Kołłątaja 69/4
Kod pocztowy: 15-774
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 156151.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 156151.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 445058.40
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.