To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
"Usługa zarządzania projektem pod nazwą "Kompleksowy system wsparcia mieszkańców miast i gmin powiatu puckiego w wieku senioralnym i ich opiekunów" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2 Usługi Społeczne".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2 Usługi Społeczne
Numer ogłoszenia: 770102-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 058 6732096 w. 40
faks: 586 732 737
e-mail: ugpuckinwest@pro.onet.pl
www: bip.gmina.puck.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Usługa zarządzania projektem pod nazwą "Kompleksowy system wsparcia mieszkańców miast i gmin powiatu puckiego w wieku senioralnym i ich opiekunów" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2 Usługi Społeczne".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.U.271.14.2020.AR
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Usługa zarządzania projektem pod nazwą „Kompleksowy system
wsparcia mieszkańców miast i gmin powiatu puckiego w wieku senioralnym i ich opiekunów”
finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2
Usługi Społeczne”. 2. Projekt ten jest projektem Partnerskim – Gmina Puck, Gmina Miasta Puck, Gmina
Kosakowo, Gmina Władysławowo oraz Partner Społeczny. Personel projektu zobowiązany będzie do
koordynacji prac u wszystkich Partnerów a także w powstałych na ich terenie placówkach w ramach
projektu. 3. Wykonawca w cenie zobowiązany jest ująć koszty dojazdów do poszczególnych Partnerów
Projektu i powstałych placówek (8 Klubów Seniora w miejscowościach: Strzelno, Połczyno, Leśniewo,
Osłonino, Sławutowo, w Mieście Puck, Kosakowie i Władysławowie oraz 1 Dziennego Domu Pomocy w
Celbowie). 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ
„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ). 5. Wykonawca lub podwykonawca jest
zobowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w
ustalonym miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1
Kodeksu pracy)] osób wykonujących czynności, określone w pkt 3, w trakcie realizacji zamówienia, na
czas trwania tych czynności, przy uwzględnieniu następujących założeń: 1) sposób dokumentowania
zatrudnienia osób: oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu na umowę o pracę osób wykonujących
czynności wymienione w pkt 3; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez
Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych
wymagań: Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji lub rozliczania zamówienia zwrócić się
do Wykonawcy o przedstawienie zanonimizowanej (z wyjątkiem imienia i nazwiska pracownika, daty
zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu) dokumentacji zatrudnienia osób, o których
mowa w pkt 3, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, nie
później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania żądania w tym przedmiocie; 3) rodzaj czynności
niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji
zamówienia: czynności wykonywane przez koordynatora projektu i specjalistę do spraw wdrożenia
projektu, monitoringu i sprawozdawczości w ramach zamówienia. 4) jeżeli czynności wskazane w pkt 3
spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu pracy Wykonawca lub Podwykonawca będzie Wykonywał
samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia
na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia. 5) Powyższy wymóg
nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności zostaną powierzone osobom fizycznym
prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie
łączącego je z wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoba lub osoby wykonujące w/w czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.42.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 528455.28 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MK KASPER Marcin Kasperczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bukowa 2
Kod pocztowy: 84-240
Miejscowość: Reda
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 553500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 599652.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie.
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. St. Moniuszki w Pucku z podziałem na 3 części.
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.