To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 759395-N-2020
Numer ogłoszenia: 540532763-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 34 36 84 430
faks: 34 36 84 440
e-mail: przetargi@czestochowa.so.gov.pl
www: www.czestochowa.so.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR-260-05.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są usługi w zakresie
kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.A i 1.B do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielono na dwa zadania: A i B, tj.: 2.1. ZADANIE A – usługi w zakresie kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz jakości wydruków, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, objętego zadaniem A, określa załącznik nr 1.A do SIWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4.A do SIWZ; 2.2. ZADANIE B – usługi w zakresie
kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek oraz jakości kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, objętego zadaniem B, określa załącznik nr 1.B do SIWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4.B do SIWZ; 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia oraz w projektach umów. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu opcji najpóźniej przed upływem czasu trwania umowy w danym zadaniu. Czas trwania umowy dla każdego z zadań określa Rozdział IV SIWZ. 4. Wspólny słownik zamówień
CPV: 50323000-5 – Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych; 50313200-4 – Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek; 30125110-5 – Toner do drukarek laserowych / faksów;
30125110-5 – Toner do fotokopiarek. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia, w szczególności kluczowych części przedmiotu zamówienia. 6. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Standardy jakościowe świadczenia usługi objętej niniejszym postępowaniem w zakresie obu zadań A i B określone zostały w
szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia tj. w załącznikach nr 1.A i 1.B do SIWZ jak również z projektach umów, które stanowią załączniki nr 4.A i 4.B do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 50323000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50313200-4
30125110-5
30125120-8
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.32.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz jakości wydruków, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 182926.83 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Print Flow Solutions Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: hkuczborski@printflow.com.pl
Adres pocztowy: Plac Konstytucji 5 lok. 19
Kod pocztowy: 00-657
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 146271.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 183575.04
Waluta: PLN
NAZWA: Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy kserokopiarek (urządzeń kopiujących) oraz jakości kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15447.15 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MAGRA Wilchelm & Wspólnicy Sp.J.
Email wykonawcy: magra@magra.pl
Adres pocztowy: ul. Wodzisławska 55
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14298.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16543.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
- Budowa miejsc postojowych oraz przebudowa drogi dojazdowej w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23 - etap 2
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie".
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych przy ulicy Krótkiej 22 w Częstochowie.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.