eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie prac budowlanych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi, w podziale na 4 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-08

Ogłoszenie nr 510413462-N-2021 z dnia 2021-02-08 r.
Zarząd Lokali Miejskich:

Wykonanie prac budowlanych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi, w podziale na 4 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768500-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540562762-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 628 70 00
e-mail: j.gasiorek@zlm.lodz.pl, zlm@zlm.lodz.pl
www: www.zlm.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac budowlanych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi, w podziale na 4 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.26.1.381.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi, w podziale na 4 części. 5.1.1. Część 1 – ul. Harcerska 8/10 Wykonanie doraźnych zabezpieczeń w części obiektu stanowiącego zespół budynków Publicznego Gimnazjum nr 10 w Łodzi zlokalizowanego na nieruchomości położonej przy ul. Harcerskiej 8/10 (działka nr 200/6, obręb B-50) tj. budynku Sali gimnastycznej wraz z łącznikiem znajdujących się pomiędzy budynkiem dydaktycznym a pomieszczeniami Sali gimnastycznej oraz pomieszczeń budynku dydaktycznego szkoły w części południowo-wschodniej od klatki schodowej południowo-wschodniej do ściany szczytowej południowo-wschodniej na wysokości wszystkich kondygnacji, zgodnie z decyzją PINB nr 666/2018 z dnia 13.08.2018 r. oraz kosztorysem nakładczym poprzez: - trwałe oddzielenie wyłączonej z użytkowania części ww. obiektu (na wszystkich kondygnacjach) od części pozostającej w użytkowaniu - odłączenie wyłączonej z użytkowania części ww. obiektu od infrastruktury technicznej - umieszczenie w widocznym miejscu ww. obiektu zawiadomień o stanie zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zakazie użytkowania wyłączonej z użytkowania części budynku. 5.1.2. Część 2 – al. Piłsudskiego 113 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym w Łodzi przy al. Piłsudskiego 113 poprzez usunięcie krat i zamurowanie otworu okiennego luksferami o odporności ogniowej REI 60 zgodnie z decyzją PINB nr 744/2020 z dnia 29.09.2020 r. i kosztorysem nakładczym. 5.1.3. Część 3 – al. Piłsudskiego 113 Usunięcie stwierdzonego zagrożenia bezpieczeństwa dla życia i zdrowia ludzi w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym w Łodzi przy al. Piłsudskiego 113 poprzez skucie odparzonych tynków elewacji południowej prawej oficyny od strony nieruchomości przy ul. Suchej 2/4 zgodnie z decyzją PINB nr 793/2018 z dnia 14.10.2019 r. oraz kosztorysem nakładczym wraz z dwukrotną impregnacją muru ceglanego środkiem do hydrofobizacji starej cegły – przy zastosowaniu technik alpinistycznych. 5.1.4. Część 4 – ul. Oskardowa 12 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości dotyczących odprowadzania ścieków z nieruchomości usytuowanej w Łodzi przy ul Oskardowej 12 (dz. nr 275/1 obręb W-14) zgodnie z projektem niezbędnych zabezpieczeń poprzez: - wybudowanie przyłącza kanalizacji sanitarnej DN 150 od sieci kanalizacji sanitarnej ks 200 usytuowanej w ulicy Oskardowej wraz z montażem studzienki rewizyjnej fi 1000 mm znajdującej się na terenie nieruchomości usytuowanej w Łodzi przy ul. Oskardowej 12 na działce nr 275/1 obręb W-14 zgodnie z decyzją PINB 799/2020 z dnia 26.10.2020 r. - likwidacja zbiorników bezodpływowych poprzez zasypanie piaskiem po wcześniejszym usunięciu zanieczyszczeń i dezynfekcji zgodnie z projektem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ul. Harcerska 8/10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9332.86 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8252.99

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7690.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16964.80
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Piłsudskiego 113 - zamurowanie okna

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z póżn. zm.).
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. Wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostały odrzucone.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Piłsudskiego 113 - elewacja

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z póżn. zm.).
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. Wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostały odrzucone.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: ul. Oskardowa 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60732.83 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 73097.08

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 73097.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 85044.25
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.