eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2021 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-08

Ogłoszenie nr 510413434-N-2021 z dnia 2021-02-08 r.
Gmina Pabianice:

Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2021 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770385-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pabianice, krajowy numer identyfikacyjny 47205780400000, Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 042 2139660, 2139676
faks: 422 139 660
e-mail: gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl
www: www.bip.pabianice.gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie: 1. Zarządzenia Nr 1/2019 Wójta Gminy
Pabianice z dnia 03.01.2019 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do
przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup oleju opałowego na
rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Pabianice, 2. Porozumienia z dnia
10.12.2020 r. w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia
publicznego na zakup oleju opałowego zawartego pomiędzy Gminą Pabianice a instytucją kultury-
Gminnym Domem Kultury. Gmina Pabianice (Zamawiający) jest wyznaczona do przeprowadzenia
postępowania i zamówienie będzie udzielane przez Gminę Pabianice w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2021 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OKS.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem
do kotłów olejowych grzewczych w planowanej ilości 75 m³ dla potrzeb jednostek organizacyjnych na
terenie Gminy Pabianice, które prowadzą wspólnie niniejsze postępowanie. Jednostki te wyliczone są
w poniższym wykazie i w dalszej części SIWZ zwane są „Odbiorcami Końcowymi”: 1) Zespół
Szkolno - Przedszkolny w Piątkowisku, Piątkowisko 107, 95-200 Pabianice, NIP: 7311109530
REGON: 47602027, osoba do kontaktu: Iwona Jaworska; 2) Szkoła Podstawowa w Bychlewie,
Bychlew 13, 95-200 Pabianice, NIP: 7311383082 REGON: 001103038, osoba do kontaktu: Karolina
Safi; 3) Szkoła Podstawowa w Pawlikowicach, Pawlikowice 103, 95-200 Pabianice, NIP:7311026867
REGON: 001103015 , osoba do kontaktu: Monika Kaczmarek; 4) Gminny Dom Kultury w Bychlewie,
Bychlew 107 B, 95-200 Pabianice (ogrzewanie świetlicy wiejskiej w Woli Żytowskiej) , NIP:
7312062061 REGON: 380148018 , osoba do kontaktu: Aleksandra Pluta ; 3.2. Przedmiot zamówienia
obejmuje także transport i rozładunek paliwa. 3.3. Zamawiający wymaga aby dostarczany olej spełniał
następujące wymagania związane z jakością: -wartość opałowa, MJ/kg, nie mniejsza niż 42,60 -
zawartość siarki, % (m/m), nie większa niż 00,20. Wymagane parametry oleju opalowego są integralną
częścią umowy. 3.4. Dostawa oleju będzie następować etapowo (transzami). Zapotrzebowania na
konkretne ilości oleju czyli poszczególne transze dostawy, będą zgłaszane Wykonawcy (Dostawcy)
drogą elektroniczną na adres e-mail przez niego wskazany, przez osoby uprawnione przez Odbiorców
Końcowych. 3.5. Planowana całkowita wielkość zamówienia (75 m3) tj. ilość dostarczanego oleju
opalowego, może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.6. Wymagany przez
Zamawiającego termin dostarczania poszczególnych transz oleju opałowego to maksymalnie 5 dni
roboczych liczony od momentu złożenia zapotrzebowania przez upoważnioną przez Odbiorcę
Końcowego osobę. Wykonawca (Dostawca) może zadeklarować w ofercie skrócenie ww. terminu
zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIV SIWZ, ponieważ skrócenie terminu dostarczenia
transz oleju jest jednym z kryteriów oceny ofert. Ostateczny termin dostarczania poszczególnych
transz oleju opałowego zależeć więc będzie od zapisów w prawidłowo złożonej ofercie Wykonawcy.
3.7. Cena za poszczególne transze dostawy będzie ustalana według zasad dotyczących ustalania
całkowitej ceny oferty tj. na podstawie cen brutto jednak wyliczonych w oparciu o aktualne w dniu
dostawy ceny netto opublikowane przez wskazanego w formularzu oferty producenta. Informację o
aktualnej cenie netto oleju wraz z kalkulacją uwzględniającą rabat (upust) oraz podatek VAT należy
każdorazowo załączyć do faktur. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Odbiorcy Końcowemu
przy dostawie każdej transzy oleju dokumenty potwierdzające parametry i jakość dostarczonego oleju
opałowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 201420 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MKAJ Skorupa Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetragi@mkajskorupa.pl
Adres pocztowy: Ul. Traktorowa 109
Kod pocztowy: 91-203
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 184007.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 184007.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 187620
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.