To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
Dostawa wraz z montażem altan drewnianych, a także dostawa materiałów do wyposażenia placu zabaw i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614342-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 857 428 155
faks: 857 197 147
e-mail: k.dolkin@dobrzyniewo.pl
www: www.dobrzyniewo.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wraz z montażem altan drewnianych, a także dostawa materiałów do wyposażenia placu zabaw i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Rir.271.33.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem altan drewnianych, a także dostawa materiałów do wyposażenia placu zabaw i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże. 3.2. Zamówienie podzielone jest na dwie części/zadania: 1) Budowa altany oraz siłowni zewnętrznej w Dobrzyniewie Dużym, działki Nr 424/5, 425/5; 2) Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ – Uproszczona dokumentacja projektowa i Załączniku nr 9 do SIWZ – Przedmiary. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 34928210-3 Wiaty drewniane 45211320-8 Roboty budowlane w zakresie altan 3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, a także w Załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym uproszczoną dokumentację projektową. 3.6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.7. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku każdej części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii. 3.8. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 3.9. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 3.10. Zamawiający, w przypadku wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 15 SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 43.32.50.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa altany oraz siłowni zewnętrznej w Dobrzyniewie Dużym, działki Nr 424/5, 425/5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44977.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Trocinka Agnieszka Purta
Email wykonawcy: purtawojciech@wp.pl
Adres pocztowy: Borsukówka 28, 16-002 Dobrzyniewo Duże
Kod pocztowy: 16-002
Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45141.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części II w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 01.12.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie następujące oferty Wykonawców:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności
1. P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna 58 611,00 zł 36 miesięcy Zgodnie
z SIWZ Zgodnie
z SIWZ
2. NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski, Kawęczyn 1, 87-123 Dobrzejewice 47 256,60 zł 36 miesięcy Zgodnie
z SIWZ Zgodnie
z SIWZ
Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części II przedmiotowego postępowania tj. 42 038,82 zł brutto (słownie: czterdzieści dwa tysiące trzydzieści osiem złotych 82/100). Mając na względzie powyższe informacje, cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski, Kawęczyn 1, 87-123 Dobrzejewice przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 5 217,78 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. „Dostawa wraz z montażem altan drewnianych, a także dostawa materiałów do wyposażenia placu zabaw i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”, w zakresie obejmującym część II zamówienia, której przedmiotem jest Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479.
UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CUW.26.6.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- "Rozwój infrastruktury turystycznej i kulturalnej na terenie gminy Pęcław w Krainie Łęgów Odrzańskich . "
- CUW.26.5.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Zagospodarowanie terenu Leśnej Polany w okolicy ulicy Szafranowej, Parku kieszonkowego przy ulicy Władysława IV oraz terenu SP nr 21
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.