To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-07
Zakup komputerów do projektu pn.: "Zdalna szkoła+"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zdalna szkoła+” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I – Powszechny dostęp do szybkiego internetu, Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach
Numer ogłoszenia: 769763-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 817 518 760
faks: 817 518 650
e-mail: sekretariat@glusk.pl
www: https://ugglusk.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup komputerów do projektu pn.: "Zdalna szkoła+"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.34.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów do projektu pn.: „Zdalna szkoła+”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zdalna szkoła+” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa lata 2014-2020, Oś I – Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach. 3. Miejsca dostawy zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i był gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolne od wad prawnych. 5. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. 6. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek, w godzinach 8.00 – 14.00. 8. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i wnieść wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 29.12.2020 r. o godz. 10.10 Komisja przetargowa przystąpiła do procedury otwarcia ofert, które wpłynęły do Zamawiającego w terminie składania ofert tj. do dnia 29.12.2020 r. do godz. 10.00, we wcześniej zapowiedziany trybie on-line. W trakcie transmisji internetowej otwarcia ofert, cena oferty Wykonawcy Infomech Janusz Mizera ul. Okulickiego 95, 37-450 Stalowa Wola, nie została w całości odczytana ze względu na wyjątkową nieczytelność złożonej oferty. Wykonawca złożył ofertę na dwóch wzorach formularza ofertowego, na jednym wskazał cenę w wysokości 73260,00 zł brutto, nadpisując nad nią „Laptop”, na drugim formularzu ofertowym, wskazał cenę w wysokości 19520,00 zł, nadpisując nad nią „Zestaw Komputerowy”. Komisja przetargowa odczytała tylko cenę z pierwszego formularza ofertowego. Abstrahując od kwestii, czy dopuszczalny był taki sposób złożenia oferty, czy nie, oferta w/w Wykonawcy jest nieważna z innych, wymienionych w pkt I powodów i podlega odrzuceniu (z powodu jej niepodpisania). Ponadto, nie jest rolą Zamawiającego domyślanie się, jaka była intencja Wykonawcy w konstruowaniu ceny oferty i jaka jest ostateczna cena oferty. Zamawiający wymagał podania jednej ceny oferty za całość zamówienia, i taką Wykonawca zobowiązany był podać.
W związku z powyższym, zasadne stało się unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
Na marginesie, warto podkreślić, że Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę w wysokości 74 640 zł brutto, i nie były by w stanie, w tej chwili, zwiększyć jej w celu realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.