eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dawnej przychodni w ramach zadania inwestycyjnego nr 10/2016 o nazwie "Rewitalizacja budynków dworca PKP"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-05

Ogłoszenie nr 510412876-N-2021 z dnia 2021-02-05 r.
Gmina Miasta Zakopane:

Dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dawnej przychodni w ramach zadania inwestycyjnego nr 10/2016 o nazwie "Rewitalizacja budynków dworca PKP"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765127-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Zakopane, krajowy numer identyfikacyjny 65494800000000, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 18 20 20 448
faks: 182 020 448
e-mail: przetargi@um.zakopane.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dawnej przychodni w ramach zadania inwestycyjnego nr 10/2016 o nazwie "Rewitalizacja budynków dworca PKP"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.72.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dawnej przychodni w ramach zadania inwestycyjnego: nr 10/2016 o nazwie: „ Rewitalizacja budynków dworca PKP” Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt wykonawczy wnętrz i wyposażenia sporządzony przez mgr inż. arch. Macieja Gaczorka w zakresie : 1) opisanym tekstem tabeli zestawienia wyposażenia,
2) kartami katalogowymi wyposażenia, 3) rysunkami technicznymi uzupełnionymi opisem technicznym. 3.3. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w opracowaniach bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja wymienionego w nich wyposażenia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji
wyposażenia w sytuacji, gdy wykonanie tych prac będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Prace zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakupu, dostawy, montażu lub zakresu przewidzianych w dokumentacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Ograniczenia te nazwane są dostawami zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń przeznaczenia), montaż i uruchomienie wyposażenia w zakresie umożliwiającym jego prawidłową eksploatację, 2. przeprowadzenie szkoleń eksploatacyjnych oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji rzeczy, które wchodzą w skład wyposażenia jeśli ich eksploatacja przekracza powszechnie znany sposób użytkowania lub konserwacji, 3. utylizację materiałów odpadowych i opakowań za wyjątkiem tych, których posiadania wymagają producenci wyposażenia w trakcie postepowań reklamacyjnych, 4. przygotowanie rozliczenia końcowego prac i sporządzenie 1 egz. dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierać kopie oferty przetargowej i umowy oraz powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz spis inwentaryzacyjny, 5. Wykonawca zapewni montaż urządzeń przez osoby odpowiednio przeszkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń, lub wymagane charakterem robót ( uprawnienia budowlane lub zawodowe), 6. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie, posiadały wymagane prawem atesty i znaki certyfikacji w tym higieniczno – sanitarne i bezpieczeństwa p.poż. 7. Zamawiający będzie wymagał dla elementów wyposażenia, jeśli wynika to z przepisów dopuszczenia do zastosowania w obiektach użyteczności
publicznej, 8. Wyposażenie dostarczone Zamawiającemu musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym, jeżeli jest wymagane,
dopuszczane do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, UWAGA !!! 1. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie dostaw i wykończenia wnętrz budynku dworca z zarządcą obiektu tj. upoważnionym przedstawicielem Wydziału Mienia Nadzoru Właścicielskiego UM Zakopane. 2. Budynek użytkowany pod ruchem pasażerskim. Należy wziąć pod uwagę konieczność prowadzenia prac w taki sposób, aby zminimalizować wszelkie niedogodności i uciążliwości dla użytkowników obiektu, jednocześnie zapewniając im pełne bezpieczeństwo. 3. Wszystkie prace w zakresie aranżacji będą wykonywane w budynku pod ruchem. 7. Do Wykonawcy należeć będzie sporządzenie harmonogramu dostaw, montażu wyposażenia i aranżacji wnętrz oraz przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji. Przed akceptacją Zamawiającego, Wykonawca uzgodni w/w. harmonogram
z Zarządcą obiektu. Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić zlecone prace w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych zamówieniem części budynku i otoczenia. Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa, zakup, montaż wyposażenia i wykończenia wnętrz budynku dawnej przychodni w ramach zadania inwestycyjnego nr 10/2016 o nazwie „Rewitalizacja budynków dworca PKP”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 152500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gut - Wierchowy Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 36 B
Kod pocztowy: 34-520
Miejscowość: Poronin
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 209153.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 209153.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 661526.29
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.