eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług utrzymania czystości dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w pięciu częściach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-05

Ogłoszenie nr 510412839-N-2021 z dnia 2021-02-05 r.
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich:

Świadczenie usług utrzymania czystości dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w pięciu częściach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program POPT 2014 – 2020/ PT POWER 2014-2020/Program Współpracy Interreg Polska – Białoruś- Ukraina 2014 – 2020/Program Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014 – 2020/Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020/ Program Współpracy Interreg Polska - Saksonia 2014 – 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760499-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000, Domaniewska 39 a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 3783100, 22 3783111
faks: 22 2019725
e-mail: przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
www: https://www.cpe.gov.pl

adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania czystości dla Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałów zamiejscowych w pięciu częściach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WA.263.52.2020.KR

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w pięciu lokalizacjach Centrum Projektów Europejskich, wpodziale na pięć części: Część I: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Centrum Projektów Europejskich w Warszawie przy ul.Domaniewskiej 39a na piętrze „3”; Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik nr 1a do SIWZ.n CzęśćII: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wydziału Informacji i Funduszy Europejskich w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39ana poziomie „0”; Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik 1b do SIWZ. Część III: Świadczenie usługutrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020 wOlsztynie przy ul. Głowackiego 14. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik 1c do SIWZ. Część IV:Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-APolska-Słowacja w Krakowie. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik 1d do SIWZ. Część V:Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg Polska-Saksonia 2014-2020 weWrocławiu przy ul. Św. Mikołaja 81. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy- załącznik 1e do SIWZ.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej następujące czynnościw zakresie realizacji zamówienia (dot. czI-V): 1)Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoba/osoby, wykonujące usługi w zakresie czynności sprzątania związane z realizacją przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy opracę, jeżeli wykonywane przez nich czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 2)Ustalenie wymiaru zatrudnienia pozostaje w gestii Wykonawcy, przy czym zatrudnioneosoby/osoba winny brać czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowyprzedstawi Zamawiającemu informację o osobie/osobach zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt. 1), ze wskazaniemimion i nazwisk osób oraz wymiaru czasu pracy. 4)W przypadku konieczności zmiany w okresie trwania umowy osoby/osób, o których mowa wpkt. 1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uaktualnionego wykazu, o którym mowa w pkt 3). Obowiązek tenWykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiającyuprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymoguzatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących czynności sprzątania. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) Żądania wyjaśnień wprzypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłożyZamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcęlub podwykonawcę osób/osoby wykonujących czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia: 1)Oświadczenie Wykonawcy lubpodwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego.Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, wymiar etatu oraz podpis osobyuprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 2)Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przezWykonawcę lub podwykonawcę kopię deklaracji ZUS RCA pracownika za każdy miesiąc realizacji zamówienia. Kopia deklaracji powinna zostaćzanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Z tytułuniespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących ww.czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnegowynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracownika wykonującego czynności na podstawie umowy o pracę wrozumieniu przepisów Kodeksu pracy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przezZamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy opracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osóbwykonujących ww. czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Centrum Projektów Europejskich w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a na piętrze „3”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 149949.96 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DS VISION sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Solidarności 117, lok.207 00-140 Warszawa
Kod pocztowy: 00-140
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 184438.45

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 184438.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 301350.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wydziału Informacji i Funduszy Europejskich w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a na poziomie „0”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38455.04 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DS VISION sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Solidarności 117, lok. 207 00-140 Warszawa
Kod pocztowy: 00-140
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 47299.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47299.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 103320.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020 w Olsztynie przy ul. Głowackiego 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36343.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "DARZBÓR" Jolanta Boguszewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Koszalińska 35 10-621 Olsztyn
Kod pocztowy: 10-621
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 44703.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44703.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45052.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja w Krakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57750.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ALMAX Aleksander Kochański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 2/17, 31-234 Kraków
Kod pocztowy: 31-234
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 71032.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71032.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71032.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg Polska-Saksonia 2014-2020 we Wrocławiu przy ul. Św. Mikołaja 81

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40700.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG PORZĄDKOWYCH KATARZYNA BIAŁA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wita Stwosza 16, 50-148 Wrocław
Kod pocztowy: 50-148
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 50061.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50061.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60343.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.