To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
"Budowa zabezpieczenia dachu i ścian pałacu oraz oficyny wschodniej i murów arianki przed wpływem złych warunków atmosferycznych, tj. obiektów wchodzących w skład zespołu pałacowego i założenia obronnego w Bieżuniu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 760324-N-2020
Numer ogłoszenia: 540539805-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 242 752 883
faks: 242 755 820
e-mail: skansen@mwmskansen.pl
www: http:/www.mwmskansen.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Budowa zabezpieczenia dachu i ścian pałacu oraz oficyny wschodniej i murów arianki przed wpływem złych warunków atmosferycznych, tj. obiektów wchodzących w skład zespołu pałacowego i założenia obronnego w Bieżuniu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DzAI 281/06/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie zespołu pałacowego i założenia obronnego w Bieżuniu polegających na budowie prowizorycznego zabezpieczenia dachów i ścian pałacu i oficyny oraz murów Arianki przed dalszą dewastacją i wpływem złych warunków atmosferycznych oraz wykonanie prowizorycznego ogrodzenia obiektów, aby utrudnić dostęp do nich osobom nieupoważnionym. 2. Zespół płacowy i założenia obronne zlokalizowany jest w miejscowości Bieżuń, na działkach o nr ewidencyjnych 470, 471/1 i 529 wpisany jest do rejestru zabytków woj. mazowieckiego pod nr. A-89. 3. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik nr 11 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ. 4. Zamawiający określił w Załączniku nr 11 do SIWZ wymagane cechy materiałów, produktów lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w szczególności określił wymagania, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników. 5. Zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy, w przypadku odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, zgodnie z art. 29 ust.3 Ustawy, że: 1) jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń , 2) Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, elementy, wskazane w niniejszej SIWZ, 3) Zmawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w Zał. Nr 11 do SIWZ. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane. 10. Postanowienia dot. podwykonawstwa zawarte są we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ. 11. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r., poz. 1129 – tekst jednolity ustawy z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączony do SIWZ przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w wartościach ryczałtowych wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ. 12. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz należyte zapoznanie się z opisem przedmiotu Zamówienia, w tym z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik nr 11 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w Załączniku Nr 11 do SIWZ parametry techniczne. 14. W wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi, wskazane w ofercie Wykonawcy. Zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany składu osobowego wyłącznie za zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby, co najmniej takich samych uprawnień budowlanych jak opisane w warunku udziału w niniejszym podstępowaniu. 15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku wystąpienia wad data ich usunięcia, jest datą zakończenia realizacji robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji na wykonane roboty stanowi również kryterium oceny ofert z wagą 20 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ. 16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku wystąpienia wad data ich usunięcia, jest datą zakończenia realizacji robót objętych niniejszą Umową. 17. Na mocy z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności : roboty rozbiórkowe przy obiektach, roboty przy budowie prowizorycznych dachów, wznoszeniu rusztowań, ogrodzeniu terenu, zagospodarowaniu placu budowy z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 471935.77 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Rsystem sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 85/21
Kod pocztowy: 02-001
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 399569.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 621724.05
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Budowa mostu nr JNI 31001096 w m. Malanowo wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 3715W Ligowo - Mochowo stanowiącej dojazd do obiektu inżynierskiego
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników poprzez przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu sierpeckiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie - Dziki Bór
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli
- Przebudowa Gminnego Stadionu Sportowego
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wyszynach
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.