eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie Olkuskim II".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-03

Ogłoszenie nr 510412128-N-2021 z dnia 2021-02-03 r.
Zarząd Powiatu w Olkuszu:

Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie Olkuskim II".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: "Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759884-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540532390-N-2020, 540534941-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Olkuszu, krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 032 6430414, 6476670
faks: 326 430 490
e-mail: przetargi@sp.olkusz.pl
www: www.sp.olkusz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie Olkuskim II".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OZP.272.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części wynosi: 8 Część I. Wyposażenie do pracowni budowlanej Część II. Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej Część III. Dostawa wyposażenia komputerowego Część IV. Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym Część V. Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom Część VI. Meble do pracowni Część VII. Glebogryzarka spalinowa Część VIII. Komputery ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI I-VII: 1. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 2. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat. 6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych. 7. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca, który będzie realizował dostawę na podstawie zawartej umowy, dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy. ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI VIII. 1. Zamawiający dopuszcza dostawę komputerów poleasingowych/używanych z zastrzeżeniem, że: a. sprzedający wystawi deklarację określającą jego pochodzenie, b. sprzedający potwierdzi w deklaracji, że dany środek nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych. 2. Urządzenia muszą być wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych. 8. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca, który będzie realizował dostawę na podstawie zawartej umowy, dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy. UWAGA: Rzeczy nie mogą być przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie może być przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych, czy też sądowo – administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie, czy też wyłączenie prawa Wykonawcy do rozporządzania nim. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 44.51.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wyposażenie do pracowni budowlanej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części zamówienia wpłynęła jedna oferta złożona przez Biuro Inżynieryjne MARTEX Mariusz Puźniak, ul. Gorzenów 19, 58-405 Krzeszów. Cena oferty 3.472,29 PLN brutto. Zamawiający unieważnił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 1.416,60 PLN brutto) i Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.


CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa wyposażenia komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61325.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wilanka sp. z o.o. 02-013 Warszawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lindleya 16
Kod pocztowy: 02-013
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 52758.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52758.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68891.07
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24774.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne MARTEX Mariusz Puźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gorzenów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 44882.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44882.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 78720.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9721.21 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 10 magazyn 7
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17220.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17220.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Meble do pracowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5993.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 10 magazyn 7
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10455.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10455.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10455.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Glebogryzarka spalinowa

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Komputery

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62981.42 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. W. Przyborowskiego 4/1
Kod pocztowy: 25-417
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 55448.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55448.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55448.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.