eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduny › Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - Osada Siejew- dz. nr 438/13, 2451/1, 432, 430, 438/1, 462/1, 431/2, 459/1, 459/2, 462/1, 460, 461

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-03

Ogłoszenie nr 510412045-N-2021 z dnia 2021-02-03 r.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zdunach Sp. z.o.o.:

Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - Osada Siejew- dz. nr 438/13, 2451/1, 432, 430, 438/1, 462/1, 431/2, 459/1, 459/2, 462/1, 460, 461

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765089-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zdunach Sp. z.o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30212701400000, Ul. Przemysłowa 1, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 627 215 784
faks: 627 215 784
e-mail: oczyszczalnia@zduny.pl
www: www.pwik.zduny.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - Osada Siejew- dz. nr 438/13, 2451/1, 432, 430, 438/1, 462/1, 431/2, 459/1, 459/2, 462/1, 460, 461

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na budowie odcinka kanalizacji sanitarnej.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą w dokumentacji projektowej i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem „równoważności” rozwiązania w szczególności rozumie się: wykazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubatura, gęstość, kształt, kolorystyka, struktura, rodzaj materiału i komponentu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne).
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
9. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
12. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
13. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15. Zamawiający nie wymaga przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji o której mowa w art. 10a ust. 2 ustawy.
16. W niniejszym postępowaniu zastosowana będzie tzw. „procedura odwrócona” uregulowana w art. 24aa ustawy. Ocena ofert w „procedurze odwróconej” odbywa się dwuetapowo:
1) w pierwszej kolejności Zamawiający dokona oceny wstępnej wszystkich złożonych ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (przesłanki wymienione w art.89 ust.1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ,
2) następnie Zamawiający wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta oceniona została jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej wykonawcy tj. zbada oświadczenie wstępne, a następnie wezwie tego wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zgodnie z przepisem art. 24aa ust. 2 ustawy, jeżeli wykonawca, którego oferta na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy, zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
17. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej( ciśnieniowej) dla miasta
Zduny- odcinek- osada Siejew na dz. nr 438/13, 2451/1, 432, 430, 438/1, 462/1, 431/2,
459/1, 459/2, 462/1, 460, 461- stanowiącej część zadania realizowanego pn. ”Budowa
kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- tłocznej z przepompowniami dla miasta Zduny i osady
Siejew”.

2. W zakres prac budowlanych wchodzą następujące elementy:
• rura PEHD Ø125mm – 631,50 mb
• Studnie betonowe Ø1000 / techniczne/–3 szt.

Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej (kosztach ogólnych budowy):
1) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz
z inwentaryzacją powykonawczą,
2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
3) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
4) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż.,
5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów
i śmieci,
6) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego,
7) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu (Zarządcą dróg).
8) poniesienia kosztów przygotowania odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji – zgody na zajęcie pasa drogowego oraz oznakowania prasa drogowego
9) przygotowanie projektu organizacji ruchu drogowego wraz z jego uzgodnieniem
i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót,
10) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego,
11) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku
z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania.
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a. Dokumentacja projektowa – część opisowa, część rysunkowa
b. Przedmiary robót
c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SIWZ.
Kody CPV:
45 232410-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji ściekowej
45 000000-7 – Roboty budowlane
45110000-1 – Roboty ziemne
45 200000-9 – Roboty w zakresie inżynierii lądowej

45 230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów
45 231113-0 – Poziomowanie rurociągów
45 232420-2 – Roboty w zakresie kanalizacji
45 232440-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do
odprowadzania ścieków
45 233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane
2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót;
3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy;
4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
5) W związku z tym, że przedmiot zamówienia realizowany jest jako część zadania realizowanego pn.”Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- tłocznej z przepompowniami dla miasta Zduny i osady Siejew”, Zamawiający wymaga zatrudnienia i zawarcia umowy z kierownikiem budowy sprawującym tą funkcję na całości zadania.
6) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r., Kodeks pracy (Dz. U. 2020 r. poz. 1320) osób do wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją zadania. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt 7 i 8) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie składania oferty– wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.24.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94552.06 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOR Marian Iberhan
Email wykonawcy: marianiberhan@pwtor.biz
Adres pocztowy: ul. Magazynowa 18
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 116299.03

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 116299.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 165989.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.