eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki › "Organizacja wyżywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim- usługa cateringu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-03

Ogłoszenie nr 510411954-N-2021 z dnia 2021-02-03 r.
Stowarzyszenie "Nasza Gmina":

"Organizacja wyżywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim- usługa cateringu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest finansowane ze środków UE w ramach projektu „Dzienny Dom Pomocy w Radomyślu Wielkim”, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych w ramach RPO WP na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775123-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie "Nasza Gmina", krajowy numer identyfikacyjny 83136791200000, Dulcza Mała 40, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 14 682 07 05
faks: 14 682 07 05
e-mail: nasza_gmina@poczta.onet.pl
www: http://nasza-gmina.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Organizacja wyżywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim- usługa cateringu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/11/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje dostarczanie dwóch posiłków w formie cateringu dla 20 uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy prowadzonego przez Stowarzyszenie „Nasza Gmina” w okresie od 1 lutego 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. 2. Forma wyżywienia: codzienny zróżnicowany posiłek w formie: 1) Śniadanie/kolacja (np. bułka/kanapka, owoc i sok owocowy/owocowo-warzywny - 20 szt./dziennie, 2) Obiadu dwudaniowego: a) zupa; b) drugie danie: - ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza itp.) - danie mięsne np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. lub filet rybny lub dania typu pierogi, naleśniki, knedle, kopytka, gołąbki itp. - surówka, kompot lub napój- min. 250 ml, jogurt) 3) Gramatura posiłków: a) zupa – nie mniej niż 400 ml, łącznie 20 szt./dziennie, b) drugie dania: - ziemniaki – min. 200 g lub zamiennie: ryż/kasza - min. 150 g; - mięso – min. 100 g; lub ryba – min. 100 g; - surówka – min. 100 g w przypadku braku surówki – jogurt; - dania typu pierogi, naleśniki, knedle, kopytka, gołąbki itp.- nie mniej niż 350 gram- łącznie 20 szt./dziennie. 3. Miejsce dostawy: Dzienny Dom Pomocy w Radomyślu Wielkim, ul. Krasińskiego 1 , 39 - 310 Radomyśl Wielki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 55.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 282666.67 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Anna Jakobus
Email wykonawcy: fhuanwi@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kusocińskiego 19/19
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 193200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 193200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 256680.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.