To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
Przebudowa budynku mieszkalnego w miejscowości Karnkowo 86, działka nr ew. 2137/4, gmina Lipno, pow. lipnowski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 773455-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 542 700 032
faks: 542 700 032
e-mail: skrwilno@torun.lasy.gov.pl
www: http://www.torun.lasy.gov.pl/web/skrwilno
adres profilu nabywcy: tps://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa budynku mieszkalnego w miejscowości Karnkowo 86, działka nr ew. 2137/4, gmina Lipno, pow. lipnowski
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): S.270.1.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na ,,Przebudowie budynku mieszkalnego w miejscowości Karnkowo 86, działka nr ew. 2137/4, gmina Lipno, pow. lipnowski” 2) Zakres prac obejmuje m.in.: ⎯ roboty rozbiórkowe; ⎯ wykonanie posadzek na gruncie; ⎯ wykonanie utwardzenia części terenu z kostki betonowej; ⎯ wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; ⎯ roboty parkieciarskie; ⎯ wykonanie pokryć ściennych i podłogowych z płytek; ⎯ roboty wykończeniowe, malarskie; ⎯ roboty instalacyjne w zakresie: centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji. roboty demontażowe, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający zakres robót do wykonania i będących przedmiotem zamówienia w niniejszym zamówieniu został określony w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, przedmiar robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SIWZ, Standardy jakościowe zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz w projekcie budowlanym. Roboty należy wykonywać zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wymagane warunki rękojmi: Na całość przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga min. 5 lat rękojmi. Wydłużenie okresu rękojmi stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 14 SIWZ. Wykonawca może udzielić dłuższej rękojmi wówczas uzyska dodatkowe punkty. 3) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wystąpienie na materiały musi zostać zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 4) Wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej ponosi wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.11.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz.1843 z poźn. zm.). Zgodnie z ww. art. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…)”. W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego nr inw. 108/155 na budynek mieszkalny
- Remont gminnych budynków w Powidzu i Ostrowie wpisanych do gminnej ewidencji zabytków
- Rozbudowa Budynku Remizy OSP w Taczalinie - etap II
- Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XIV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.