To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772088-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 14 6888-667, 6888-668
faks: 14 6888-666
e-mail: j.najdala@dps.okay.pl
www: www.dps.okay.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP).
2. Symbol dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień:
wg CPV 15500000-3, 03140000-4, 15810000-9, 15200000-0, 15100000-9, 15300000-1, 15000000-8.
3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych Zamawiający ustalił niżej
wymienione zadania:
Zadanie nr 1 – Artykuły spożywcze (15600000-4, 15800000-6, 15332200-6,
15860000-4)
Zadanie nr 2 – Wyroby piekarnicze (15810000-9)
Zadanie nr 3 – Nabiał (15500000-3,15540000-5,15510000-6)
Zadanie nr 4 – Drób i podroby (15112000-6,15112100-7, 15114000-0)
Zadanie nr 5 – Mięso, wędliny i wyroby drobiowe (15100000-9, 15112300-9,
15111000-9, 15113000-3)
Zadanie nr 6 –Ryby, produkty rybne, mrożonki (15220000-6,15331170-9, 15243000-3, 15235000-4)
Zadanie nr 7 – Warzywa i owoce (03212000-0, 03221000-6, 03221200-8,
03222110-7, 03222300-6, 15300000-1)
Zadanie nr 8 – Jajka (03142500-3)
Standardy jakościowe
Zadanie nr 1 - produkty suche, niezawilgocone, bez obecności szkodników (chrząszcze, larwy motyli), opakowania nieuszkodzone, bez oznak bombażu. Opakowania jednostkowe mąk i kasz 1kg. Termin ważności w dniu dostawy minimum 2 miesiące. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
Zadanie nr 2 - wyroby o odpowiedniej barwie charakterystycznej dla upieczonego pieczywa, kształcie, smaku i wymaganej gramaturze. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Chleb winien być świeży. Do każdej dostawy należy dołączyć wykaz zawierający rodzaj pieczywa, wagę i datę przydatności do spożycia. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe. W okresie przedświątecznym i w okresie dłuższych przerw w pracy (tj. 3.04; 30.04;23.12. 2021 r) chleb winien być pokrojony i zafoliowany.
Zadanie nr 3 - wyroby świeże o odpowiednim smaku i zapachu. Opakowania czyste nieuszkodzone. Zachowana wymagana gramatura, terminy ważności. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 7 dni. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
Zadanie nr 4 - produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 3 dni. W okresie przedświątecznym i w okresie dłuższych przerw w pracy (tj. 3.04; 30.04;23.12.2021 r), mięso winno być pakowane hermetycznie (vacum) w ilościach zamówionych przez Zamawiającego. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 6 dni. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
Zadanie nr 5 - produkty o odpowiednim naturalnym zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Termin ważności: 3 dni dla mięs, 7 dni dla wędlin. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. W okresie przedświątecznym i w okresie dłuższych przerw w pracy (tj. 3.04; 30.04;23.12.2021 r), mięso winno być pakowane hermetycznie (vacum) w ilościach zamówionych przez Zamawiającego. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 6 dni. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
Zadanie nr 6 - wyroby mrożone w odpowiednich opakowaniach. Wyroby w puszkach bez oznak bombażu o odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Na etykietach produktów powinny być zaznaczone alergeny pokarmowe.
Zadanie nr 7- produkty świeże(w okresie sezonowym) dojrzałe, czyste, nieuszkodzone. Bez oznak pleśni, zepsucia i zanieczyszczeń. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu.
Zadanie nr 8 - jaja świeże, klasa A, rozmiar L, gramatura 63-73g o podłużnym kształcie, czyste, nieuszkodzone. O odpowiednim terminie ważności nie krótszym w dniu dostawy niż 14 dni. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu.
Jakość dostarczanego towaru powinna odpowiadać ogólnie przyjętym normom w tym zakresie z zastrzeżeniem art. 357 ustawy Kodeks Cywilny.
Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego /stanowiący załącznik do oferty-tabele/, który określa roczne potrzeby asortymentowo – ilościowe Zamawiającego.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości.
Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania umowy.
Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego telefonicznie, fax lub e-mail na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
Terminarz dostaw:
Dostawy towarów poszczególnych zadań muszą odbywać się w wyznaczonych dniach i godzinach tj.
Zadanie nr 1 – Artykuły spożywcze -dostawy 2 razy w tygodniu (dni do ustalenia) w godz.800-1100
Zadanie nr 2 – Wyroby piekarnicze -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-730
Zadanie nr 3 – Nabiał -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-730
Zadanie nr 4 – Drób i podroby - dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.800-1000
Zadanie nr 5 – Mięso, wędliny i wyroby drobiowe -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.800-1000
Zadanie nr 6 – Ryby, produkty rybne, mrożonki -dostawy 2 razy w tygodniu (dni do ustalenia) w godz.800-1100
Zadanie nr 7 – Warzywa i owoce -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.800-1000
Zadanie nr 8 – Jajka -dostawy 2 razy w tygodniu (dni do ustalenia) w godz.800-1200.
Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy -ręczny rozładunek przez Wykonawcę do właściwego magazynu Zamawiającego.
Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę.
Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: artykuły spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 66485.03 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71126.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71126.37
Waluta: PL
NAZWA: wyroby piekarnicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46140.50 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ANKA Znamirowska Spólka Jawna
Email wykonawcy: piekarniaanka@tlen.pl
Adres pocztowy: Bogoniowice 75B
Kod pocztowy: 33-190
Miejscowość: Ciężkowice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48447.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52371.88
Waluta: PL
NAZWA: nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 98876.00 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy: prezes@osm-bochnia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wygoda 147
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 0
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 0
Waluta: PL
NAZWA: drób i podroby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32984.00 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DROBTAR Sp. z o.o.
Email wykonawcy: drobtar@drobtar.com.pl
Adres pocztowy: Nowe Żukowice 50B
Kod pocztowy: 33-151
Miejscowość: Nowa Jastrząbka
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34633.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47293.00
Waluta: PL
NAZWA: mięso, wędliny i wyroby drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 104580.00 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Transportowa PRZEMKO Korus Zbigniew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Braci Saków 70A
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 107144.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 109809.00
Waluta: PL
NAZWA: ryby,produkty rybne, mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33250.00 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: JAWIT A. i J. Białas L. i W. Lampara Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@jawit.com.pl
Adres pocztowy: ul. Mięsowicza 2a
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34913.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36036.53
Waluta: PL
NAZWA: warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 98715.50 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U "ZZ" Sp. Jawna Czoch Zbigniew, Białuszyński Zdzislaw
Email wykonawcy: biuro@pphuzz.pl
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 58
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 103455.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 103651.29
Waluta: PL
NAZWA: jajka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10527.00 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa JAJ-POL s.c.
Email wykonawcy: jajpol@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Bandrowskiego 20
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11053.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23631.30
Waluta: PL
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa koncentratu wodorowęglanowego w kanistrach jednorazowego użytku dla potrzeb Ośrodka Dializ na lata 2024 - 2026 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.