eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych z posesji PWSZ w Tarnowie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-29

Ogłoszenie nr 510410510-N-2021 z dnia 2021-01-29 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie:

"Świadczenie usług odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych z posesji PWSZ w Tarnowie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762325-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540537340-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85163430300000, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 014 6316601, 6316612
faks: 146 316 600
e-mail: j_ligeza@pwsztar.edu.pl
www: https://pwsztar.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych z posesji PWSZ w Tarnowie".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): L.Dz./K-dzpz/382-5/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji PWSZ w Tarnowie usytuowanych w następujących lokalizacjach Tarnowa:
a)Budynek A, B, CD, EFG – ul. Mickiewicza 8,
b)Budynek Domu Studenta – ul. Słowackiego 7.
B. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia zagospodarowanie:
a) zmieszanych odpadów komunalnych,
b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:
− papier - w tym odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
− metale i tworzywa sztuczne - w tym odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
− szkło - w tym odpady ze szkła i odpady opakowaniowe ze szkła.
c) bioodpady, w szczególności: trawa, liście, gałęzie.
d) odpady poremontowe zawierające np. tynki, kafle, gipsy, cegły, gruz albo zdarte podłogi, wyprodukowane z najróżniejszych rodzajów materiałów (deski, panele, linoleum, wykładziny).
C. Realizacja przedmiotu zamówienia:
1. Usługa obejmuje:
a) zapewnienie ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania,
b)utrzymanie będących własnością wykonawcy pojemników/kontenerów/zbiorników oraz innych urządzeń służących do składowania odpadów komunalnych zmieszanych, papieru, metali i tworzyw sztucznych, szkła we właściwym stanie higienicznym (mycie i dezynfekcja) i technicznym,
c)ponownego ustawienia pojemników/kontenerów/zbiorników po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji,
d)usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów/zbiorników w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku,
e)utylizację odpadów (zrzut na składowisko odpadów).
2. Przewidywana ilość pojemników w okresie trwania umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów:
a)Odpady niesegregowane (zmieszane):
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik stacjonarny KP-7 przeznaczony do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01) – wywóz 2 x w tygodniu (104 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 3 pojemniki czterokołowe o pojemności 1,1 m3 przeznaczone do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01) – wywóz 2 x w tygodniu (104 razy w roku),
b) Odpady segregowane papier:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod: 15 01 01) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod: 15 01 01) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
c) Odpady segregowane metale i tworzywa sztuczne:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych (kod: 15 01 02) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych (kod: 15 01 02) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
d) Odpady segregowane szkło:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod: 15 01 07) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod: 15 01 07) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
e) Bioodpady:
− ul. Mickiewicza 8 - bioodpady w ilości 60 m3 rocznie (kod: 20 02 01) – wywóz w terminie do 7 dni od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
f) Odpady poremontowe:
− ul. Mickiewicza 8, – 1 kontener o pojemności 6 m3 przeznaczony do gromadzenia odpadów poremontowych (kod: 17 09 04) – wywóz w terminie do 7 dni od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
3. Obowiązki wykonawcy:
a) Wykonawca w okresach miesięcznych zobowiązany będzie sporządzać zbiorcze zestawienie ilości wykonanych usług – wzór zestawienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu najpóźniej do 5 dni od dnia podpisania umowy. Zestawienie winno zawierać min. datę wykonania każdej usługi, rodzaj odpadu, pojemność pojemników odebranych w ramach realizacji zamówienia oraz wskazanie instalacji, do której zostały przekazane odpady, a także będzie podlegało zatwierdzeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
b) opracowania harmonogramu odbioru odpadów i przedstawienia do zatwierdzenia Zamawiającemu, najpóźniej do 5 dni od dnia podpisania umowy. W trakcie realizacji zamówienia harmonogram może ulec zmianie w zakresie częstotliwości wywozu odpadów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Harmonogram z uwagi na bieżącą sytuację Zamawiającego związaną z ograniczeniami funkcjonowania Uczelni z uwagi na stan epidemii może ulec zmianie w zakresie częstotliwości wywozu odpadów opisanej w rozdz. III. ust. C pkt 2 siwz. Zmiana harmonogramu będzie następowała poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o zmianie harmonogramu przez Zamawiającego, co nie wymaga akceptacji Wykonawcy. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy.
c) W przypadku awarii samochodu i braku możliwości odebrania odpadów w terminie, należy niezwłocznie poinformować Kierownika Działu Gospodarczego PWSZ w Tarnowie o zaistniałej sytuacji oraz ustalić nowy termin odbioru.
d) Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy ma obowiązek posiadać pojazdy oraz potencjał osobowy gwarantujący stałe, ciągłe i bezawaryjne świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości wywozu odpadów (zmniejszenie lub zwiększenie).
D. Wymagania wobec podmiotu realizującego przedmiot zamówienia:
1. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.),
b) ustawą z dnia 13 września 1966 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1439 z późn. zm.).
c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.).
E. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Usługi wywozu odpadów 90511000-2.
Usługi zbierania śmieci 90511300-5.
F. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych:.
Przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). – zostały określone w §10 projektu umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139100.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: REMONDIS KRAKÓW Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bok.krakow@remondis.pl
Adres pocztowy: ul. Półłanki 64
Kod pocztowy: 30-740
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 150228.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 150228.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 150228.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.