To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-29
Bieżące utrzymanie dróg gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 770366-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 29 761058, 7617394
faks: 297 617 394
e-mail: zog@rzekun.net
www: www.rzekun.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Bieżące utrzymanie dróg gminnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOG.26.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
▪ 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywo,
▪ 14212120- Żwir,
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie mieszanki żwirowej na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2021 r.
1.1.1. Zakres zadania obejmuje dostawę, przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie i wyprofilowanie oraz rozplantowanie mieszanki żwirowej przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się na terenie gminy Rzekuń.
Przewidywana wielkość zamówienia wynosi do:
a) mieszanka kruszywa łamanego 0/31,5 w ilości 3.400,00 ton,
b) pospółka drogowa w ilości 3.500,00 ton.
1.1.2. Zakres zadnia obejmuje dostawę i rozsypanie mieszanki kruszywa przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się na terenie Gminy Rzekuń. Przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie i wyprofilowanie oraz rozplantowanie mieszanki wykona Zamawiający. Przewidywana wielkość zamówienia wynosi
a) mieszanka kruszywa łamanego 0/31,5 w ilości 1.216,00 ton.
Podana ilość mieszanki żwirowej stanowi prognozowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy i nie jest wartością obligatoryjną. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na czynniki niemożliwe do przewidzenia ilość zakupionego materiału może być niższa od prognozowanej. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie dostarczonej i wbudowanej ilości mieszanki żwirowej.
W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość mieszanki będzie niższa niż prognozowana wartość, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego (Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia podstawowego).
Parametry mieszanki żwirowej zostały określone w załączonej do niniejszej SIWZ Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7.
1.2. Wykonawca zapewni wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki żwirowej na terenie Gminy Rzekuń w 2021 r. wraz z transportem przygotowaniem podłoża oraz jej wbudowanie poprzez rozplantowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zamówienia w godzinach pracy Zakładu Obsługi Gminy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1500 na wskazane drogi na terenie Gminy Rzekuń.
1.3. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zapotrzebowaniu na dostawę, określającą ilość mieszanki żwirowej oraz jej dokładny rodzaj (pospółka drogowa, mieszanka kruszywa łamanego 0/31,5), wskazując konkretne miejsce wykonania usługi poprzez wysłanie zamówienia pocztą elektroniczną.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu usługi polegającej na dostawie mieszanki żwirowej na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2021 r.
1.6. Wykonawca oświadcza, że nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego z tytułu zmniejszenia ilości zamówionej mieszanki żwirowej.
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
- Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania pierwszej dostawy mieszanki żwirowej dostarczy Zamawiającemu laboratoryjne badanie obu mieszanek do akceptacji Zamawiającemu (w razie wątpliwości co do jakości mieszanki żwirowej Zamawiający może zlecić badania kontrolne dostarczonej mieszanki żwirowej. W przypadku niezgodności jakości mieszanki żwirowej kosztami badań kontrolnych Zamawiający obciąży Wykonawcę).
- Zamawiający może zarządzić dodatkowe badania mieszanki żwirowej w trakcie kolejnych dostaw przedmiotu zamówienia, jeżeli zaś wyniki tych badań wykażą, iż mieszanka jest niezgodne z normą oraz opisem przedmiotu zamówienia - koszty zleconych badań obciążają Wykonawcę.
- Na dzień podpisania umów oraz na każde żądanie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu dokument potwierdzający, że zakupiona mieszanka żwirowa pochodzi ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobycie obu mieszanek.
3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych.
3.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. „Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
3.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. Wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000,00 PLN za każdy taki przypadek. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1. czynności. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kary bezpośrednio z faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 14.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 447155 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane MATBUD Mateusz Mierzejewski
Email wykonawcy: troszyn.matbud@gmail.com
Adres pocztowy: Broniewskiego 19a
Kod pocztowy: 07-405
Miejscowość: Troszyn
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 424753.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 548245.44
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z DOSTWĄ KRUSZYWA, ŻWIRU PŁUKANEGO ORAZ PIASKU
- Dostawa kruszyw do utrzymania dróg leśnych w 2024 roku
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie Gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Dostawa materiałów do utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa materiałów drogowych i kruszyw budowlanych
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.