To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Brańsk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 615981-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 085 7375005 w. 28
e-mail: um.bransk@bransk.podlaskie.pl
www: http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Brańsk
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKM.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie miasta Brańsk.
2. System odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających na nieruchomościach niezamieszkałych.
3. Zamówienie obejmuje:
1) Systematyczne odbieranie i zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, gromadzonych w pojemnikach i workach, tj, odbieranie:
a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych;
b) papieru;
c) szkła;
d) metali i tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych;
e) bioodpadów;
f) popiołu i żużli;
g) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych;
h) zużytych opon.
2) Zapewnienie i dystrybucja worków na odpady komunalne zebrane selektywnie u źródła w zabudowie jednorodzinnej oraz wyposażenie nieruchomości wielorodzinnych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
3) Wyposażeni Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Kościuszki 45 w Brańsku w pojemniki i kontenery o parametrach zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, umożliwiające gromadzenie dostarczonych przez mieszkańców odpadów oraz ich odbieranie i zagospodarowanie. O konieczności odbioru odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych powiadamiał będzie pracownik Urzędu Miasta Brańsk. Wykonawca będzie miał obowiązek w ciągu 5-ciu dni roboczych od zawiadomienia wykonać usługę.
W PSZOK będą zbierane następujące odpady komunalne:
a) papier;
b) szkło;
c) metale;
d) tworzywa sztuczne;
e) odpady opakowaniowe wielomateriałowe;
f) bioodpady;
g) odpady niebezpieczne;
h) przeterminowane leki i chemikalia;
i) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek;
j) zużyte baterie i akumulatory;
k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
l) meble i inne odpady wielkogabarytowe;
m) zużyte opony;
n) odpady budowlane i rozbiórkowe;
o) odpady tekstyliów i odzieży.
4) Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK w pojemniki, kontenery i worki, zgodnie z zasadami określonymi w załączniku Nr 8 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 01.01.2021 r.
5) Zastosowanie się do wymogów i zasad określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 8 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia.
6) Zastosowanie się do innych wymogów i zasad określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 8 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 8 stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Zalecenia dodatkowe
1) Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia może przeprowadzić wizję lokalną celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji usługi z udziałem Zamawiającego.
2) Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP.
3) Wszystkie usługi wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty będą wchodziły w zakres prac wykonywanych na koszt Wykonawcy.
4) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła w danym roku obowiązywania umowy oraz poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne co najmniej w wysokości obowiązującej w danym roku zgodnie z art. 3b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1439) i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów.
5) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania na poziomie określonym w art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1439) i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczenia poziomu ograniczenia masy tych odpadów.
7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia związane bezpośrednio z odbiorem odpadów z nieruchomości (kierowców i załogę pojazdów odbierających odpady) i przygotowywaniem dokumentacji ilościowo – jakościowej odpadów dla Zamawiającego.
Dla udokumentowania faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz takich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą one wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Na pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany potwierdzić fakt zatrudniania tych osób w ramach stosunku pracy.
Zamawiający zastrzega możliwość zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o przypadku uzasadnionego podejrzenia zawarcia z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umowy cywilnoprawnej zamiast wymaganej umowy o pracę.
W przypadku zmiany osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmienionego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą one wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Obowiązek ten Wykonawca musi zrealizować w terminie 5 dni od dokonania przedmiotowej zmiany.
W przypadku, gdy Wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego powyżej, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 200,00 zł z możliwością potrącenia kary z wynagrodzenia przysługującemu Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 537085.53 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MPO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@mpo.bialystok.pl
Adres pocztowy: ul. 42 Pułku Piechoty 48
Kod pocztowy: 15-950
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 932990.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 932990.40
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
- " Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego w Guzowie - postępowanie II"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Potworów.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rychtal w okresie od 01 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
- 11.24. Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.