eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH NA OSIEDLU PÓŁNOC II W EŁKU OBEJ-MUJĄCE OBSZAR W OKOLICY JEZIORKA/STAWU OSIEDLOWEGO - 2 ETAP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510409047-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Miasto Ełk:

ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH NA OSIEDLU PÓŁNOC II W EŁKU OBEJ-MUJĄCE OBSZAR W OKOLICY JEZIORKA/STAWU OSIEDLOWEGO - 2 ETAP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762010-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 087 73 26 200
faks: 087 73 26 230
e-mail: zium@um.elk.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH NA OSIEDLU PÓŁNOC II W EŁKU OBEJ-MUJĄCE OBSZAR W OKOLICY JEZIORKA/STAWU OSIEDLOWEGO - 2 ETAP

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-ZP.271.28.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot
zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenów komunalnych na osiedlu północ II
w Ełku obejmujące obszar w okolicy jeziorka/stawu osiedlowego – 2etap”. Obecne zamówienie obejmuje
wymianę ciągów pieszych wokół jeziorka oraz częściowe wykonanie oświetlenia terenu i monitoringu.
Pierwszy etap rewitalizacji terenu obejmował odmulenie i uformowanie brzegów istniejącego stawu.
Zakończenie prac pierwszego etapu przewidziane jest na 28-05-2021r. Dojazd do inwestycji odbywać się
będzie pomiędzy budynkami przy ul. Grodzieńskiej 2 i Wileńskiej 9. Inwestycja zlokalizowana jest w
centrum Ełku, a powyższy teren nie znajduje się w strefie ochrony konserwatora zabytków. 1.1. Zakres
zamówienia Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji
ruchu na czas robót wraz z opłatą za czasowe zajęcie tego pasa. Wykonanie i utrzymanie dróg
dojazdowych i objazdowych na czas robót oraz doprowadzenie tego terenu do stanu pierwotnego. b) Zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy, c) Wykonanie: • robót rozbiórkowych wraz z odwozem i
utylizacją, • robót ziemnych, • ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej oraz geokraty, •
schodów terenowych S2, • okablowania oświetlenia wraz z szafką zasilającą, • montaż słupów
oświetleniowych wraz z uruchomieniem oświetlenia, • kanalizacji teletechnicznej pod przyszły
monitoring wizyjny, • trawników dywanowych, d) Odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych
nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu
pierwotnego, e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach: • projekt tymczasowej
organizacji ruchu, • dokumentacja geodezyjna powykonawcza, • oświadczenia kierownika budowy, •
protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, • atesty i certyfikaty
wbudowanych materiałów, • inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA: Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza pozostałe elementy projektu, w tym: pozostałe
nawierzchnie i oświetlenie, elementy placu zabaw, elementy strefy seniora wraz z siłownią, miejsce
spotkań z trejażem, elementy małej architektury, pomosty, nasadzenia. 1.2. W ramach zaoferowanej ceny
wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda,
ogrzewanie) na czas realizacji robót budowlanych, b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną
przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia
podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem
znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji
odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu
zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy
rocznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: przedmiar robót, projekt budowlany,
szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Rozliczenie robót następować będzie
w/g rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, wykonanego przez
kierownika budowy potwierdzonego przez geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. W
kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji
przedmiarowych. 1.3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych
materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać
wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004
r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami. Dokumentacja projektowa, specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów
lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub
urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one
uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem
charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów
bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do
akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod
nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”. Wymagania
Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty ziemne, c) roboty budowlane i instalacyjne, d) roboty tzw. wykończeniowe, e) roboty związane
z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, f) roboty związane z zagospodarowaniem zielenią, g) inne
czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między
innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji
zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy
odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w
szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie
potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę
złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr
PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
(Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które
podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem
odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez
wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze
umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie
jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych
wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może
zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: minimalny
wymagany okres gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.91

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 376455.14 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ROB-BUD Robert Krasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tarachy 5
Kod pocztowy: 19-230
Miejscowość: Szczuczyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 438837.96

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 438837.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 761615.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.