eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych Bazy Transportowej przy ul. Beethovena w Wałbrzychu w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu: "GOSPODARKA ODPADAMI W OBIEGU ZAMKNIĘTYM"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510408991-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.:

Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych Bazy Transportowej przy ul. Beethovena w Wałbrzychu w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu: "GOSPODARKA ODPADAMI W OBIEGU ZAMKNIĘTYM"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608645
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398678

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 89132253500000, ul. Kolejowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 074 6650061, 8425008 (09)
faks: 746 650 062
e-mail: biuro@mzuk.com.pl
www: www.mzuk.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych Bazy Transportowej przy ul. Beethovena w Wałbrzychu w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu: "GOSPODARKA ODPADAMI W OBIEGU ZAMKNIĘTYM"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 21/I/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Etap I: Opracowanie projektu budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na budowę, kompletnych projektów wykonawczych pełno branżowych wraz z zagospodarowaniem terenu (części opisowe, rysunkowe, zestawienia) i zbiorcze zestawienie kosztów. 3.2. Etap II: Roboty budowlane obejmują wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej wykonawcy: - place i drogi - sieci wod-kan - sieci energetyczne - ogrodzenie terenu - oświetlenie terenu - monitoring wizyjny - budynek garażowo-warsztatowy - wiaty garażowe - kontenerowy budynek socjalno-bytowy wraz z wyposażeniem 3.3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o: 1) Program Funkcjonalno – Użytkowy, 2) Dokumentację projektową sporządzoną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego, 3) Decyzję pozwolenie na budowę uzyskaną przez Wykonawcę na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, 4) Obowiązujące przepisy w zakresie prac projektowych i robót budowlanych. 3.4. Zamawiający zaleca, przed złożeniem oferty, przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. 3.5. Wskazanie znakówtowarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe (jeżeli występują) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do siwz użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składnie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia, załącznikach do siwz nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ jest odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.6. Kody CPV: Główny przedmiot: 45000000-7 Roboty budowlane 45222100-0 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego Dodatkowe przedmioty: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45233140-2 Roboty drogowe 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 79421200-3 Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 3.7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1. Zgodnie z art. 29 ust.3a Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawieumowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, w tym co najmniej operator koparki, koordynator – przedstawiciel Wykonawcy, monter instalacji elektrycznych. 2. Osoby wskazane w ppkt 1. muszą być zatrudnione na pełny czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. DZ.U. z 2019 poz. 1040 ze zm.) 3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zamówienia na każdym etapie realizacji zamówienia. 4. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną – Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ppkt. 1. W przypadku zmiany osób wskazanych w ppkt. 1, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 10 dni od dnia zmiany pracownika dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem. 6. Niezatrudnienie na umowę o pracę przy realizacji przedmiotowych robót wymaganej przez Zamawiającego liczby osób lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę wskazanych powyżej dokumentów (kopii zawartych umów), w terminach określonych powyżej, będzie stanowić dowód niewypełnienia przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę i tym samym podstawę do naliczenia kar umownych przez Zamawiającego na podstawie klauzul umownych zawartych w umowie. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 7 dni od zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracownika, o którym mowa w ppkt. 1, na umowę o pracę. 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracownika Wykonawcy, o którym mowa w ppkt. 1 o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. 9 Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w ppkt. 7 i ppkt. 8 skutkować będzie naliczeniem kar umownych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 upzp. Cena najkorzystniejszej (jedynej) oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.