eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stromiec › Modernizacja oczyszczalni ścieków polegająca na wymianie urządzeń i wyposażenia technologicznego na terenie DPS w Niedabylu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510408840-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu:

Modernizacja oczyszczalni ścieków polegająca na wymianie urządzeń i wyposażenia technologicznego na terenie DPS w Niedabylu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766117-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu, krajowy numer identyfikacyjny 10995100000000, Niedabyl -, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 0-48 619 10 28
faks: 0-48 619 10 28
e-mail: dpsniedabyl@bialobrzegipowiat.pl
www: https://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oczyszczalni ścieków polegająca na wymianie urządzeń i wyposażenia technologicznego na terenie DPS w Niedabylu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS.ZP.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac związanych z modernizacją Oczyszczalni Ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu to m.in: Prace przy modernizacji pompowni ścieków: • czyszczenie wnętrza zbiornika pompowni, • demontaż pokrywy żelbetowej z włazem stalowym, • demontaż wyposażenia technologicznego (pompy z osprzętem, rurociągi tłoczne, regulatory poziomu), • montaż wyposażenia technologicznego (pompy z osprzętem, orurowanie, krata koszowa), • montaż nowej pokrywy żelbetowej z włazem stalowym, Prace modernizacyjne przy oczyszczalni ścieków RECO zlokalizowanej w budynku: • usuwanie wypełnienia złoża biologicznego oraz osadów z oczyszczalni ścieków, • demontaż zbiornika oczyszczalni ścieków, cięcie konstrukcji stalowych, • czyszczenie wnętrza budynku, • montaż nowego zbiornika oczyszczalni ścieków, • przygotowanie powierzchni zbiornika pod powłoki antykorozyjne, • malowanie konstrukcji stalowych, • montaż wyposażenia technologicznego, • montaż rurociągów technologicznych wraz z armaturą, Inne prace modernizacyjne w budynku oczyszczalni: • naprawy tynków wewnętrznych, • malowanie ścian, • montaż wpustu w miejscu zagłębienia w posadzce, • wymiana pomostów obsługi, drewnianych na kraty WEMA wykonane ze stali węglowej ocynkowanej ogniowo wraz z konstrukcjami wsporczymi • wymiana drabin i barierek na wykonane ze stali węglowej ocynkowanej ogniowo, • wymiana instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią główną: o demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, o wykonanie i montaż nowej rozdzielnicy głównej RG, o wykonanie i montaż wyłącznika ppoż. na elewacji budynku, o wykonanie i montaż rozdzielnicy zasilająco – sterowniczej pompowni ścieków surowych SPB2-D1, o wykonanie i montaż rozdzielnicy zasilająco – sterowniczej pompowni recyrkulacji ścieków SPB1-D1, o instalacja siły, o instalacja oświetleniowa, o instalacja uziemiająca i wyrównawcza o instalacje ochrony od porażeń Prace towarzyszące na zewnątrz budynku oczyszczalni: • demontaż kostki betonowej, • wykop otwarty, • demontaż starych rurociągów z PE oraz PCW, • montaż nowych rurociągów, • zasypka wykopu, • odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej. Wykonanie operatu wodno-prawnego. Zamawiający posiada Zaświadczenie Starosty Białobrzeskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu odnośnie zgłoszonych robót budowlanych, dotyczące realizacji przedmiotowej inwestycji. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca po wykonaniu prac doprowadzi teren do stanu pierwotnego. W wycenie należy uwzględnić prace związane z odtworzeniem gruntu po pracach budowlanych. Uwaga: wszelkie koszty (np. wynajem wozów asenizacyjnych) ewentualnych zmian związanych z zapewnieniem ciągłości oczyszczania ścieków ponosi Wykonawca. Podstawa opisu przedmiotu zamówienia: 1. PROJEKTE WYKONAWCZE modernizacji oczyszczalni ścieków polegającej na wymianie urządzeń i wyposażenia technologicznego na terenie DPS w Niedabylu, BIOZ, SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT, PRZEDMIAR ROBÓT - załącznik nr 8 do SIWZ Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, załączony do dokumentacji technicznej przedmiar robót stanowi element pomocniczy. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów. Kosztorys szczegółowy Zamawiający będzie wymagał wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Zasady rozliczenia za wykonane roboty związane z wykonaniem przedmiotu Umowy są następujące: 1) faktura końcowa: Wykonawca wystawia fakturę końcową po dokonaniu odbioru całości zrealizowanych prac (protokołem końcowym odbioru robót) i odebraniu przez Inspektora Nadzoru zakresu robót (w tym wykonania operatu wodno-prawnego). UWAGA: 1. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. 2, Informacja dotycząca harmonogramu: Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. 3. W ramach przedmiotu postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji wykonawczej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót (element pomocniczy)- załącznik nr 8 do SIWZ oraz postanowienia SIWZ w szczególności: §III Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy) a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 6. W przypadku wskazania w dokumentacji wykonawczej, STWIORB, przedmiarze, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji wykonawczej, STWIORB, przedmiarze oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją wykonawczą, STWiORB, przedmiarem, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji wykonawczej, STWIORB, przedmiarze oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji wykonawczej. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 11. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. 12. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 13. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 14. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją wykonawczą oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.25.21.27

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 287081.45 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ARBUD Spółka z o.o., Spółka komandytowa
Email wykonawcy: arbud.radom@gmail.com
Adres pocztowy: Ul.Staroopatowska 24 lok.52
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 398601.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 398601.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 431170.81
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.