eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408200-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych:

Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601262-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, krajowy numer identyfikacyjny 11577200000000, ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 589 82 80
faks: 022 589 81 71
e-mail: a.niewiadomska@lasy.gov.pl
www: www.lasy.gov.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dglp_warszawa
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EZ.272.1.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz stałego monitoringu sygnałów alarmowych. Usługami ochrony będą objęte nieruchomości zabudowane (zwane dalej „obiektem chronionym” lub „obiektem”): a) budynek biurowy sześciokondygnacyjny, o powierzchni całkowitej 8 752 m2, na działce o powierzchni 1 638 m2, mieszczący się pod adresem: Warszawa, ul. Grójecka 127; b) trzykondygnacyjny budynek garażowy, o powierzchni całkowitej 3 348 m2, na działce o powierzchni 919 m2, mieszczący się pod adresem: Warszawa, ul. Sierpińskiego 3A; c) dwupoziomowy garaż, o powierzchni całkowitej 1 550 m2, na działce o powierzchni 1 018 m2, mieszczący się pod adresem: Warszawa, ul. Sierpińskiego 1B. 2. Usługi ochrony świadczone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę planem ochrony: a) w sposób stały, bezpośredni, całodobowy przez dwóch pracowników ochrony wraz ze wsparciem patrolu interwencyjnego reagującego na wezwanie pracowników ochrony oraz wsparciem centrum monitorowania, nadzorującym całodobowo pracę pracowników ochrony; b) poprzez dodatkowe zabezpieczenie obiektu chronionego przez jednego pracownika ochrony, od poniedziałku do piątku, w godzinach 6-18, z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy; c) poprzez doraźne zwiększenie liczby pracowników ochrony, w wymiarze nie większym niż 720 godzin w okresie obowiązywania umowy. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, osób świadczących bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie dotyczy zamówienia, o którym mowa w Dziale III (Przepisy szczególne) Rozdziale 6 (Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 138 g ust. 1 pkt 1 ustawy, to jest 750 000 euro. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie procedury otwartej, w oparciu o art. 138 o oraz odpowiednio stosowanych przepisów Działu I (Przepisy ogólne): Rozdział 2 (Zasady udzielania zamówień); Działu II (Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego): Rozdział 1 (Zamawiający i wykonawcy, z wyłączeniem art. 22a), Rozdział 2 (Przygotowanie postępowania), Rozdział 3 (Tryby udzielania zamówień), Oddział 1 (Przetarg nieograniczony), Rozdział 4 (Wybór najkorzystniejszej oferty), Rozdział 5 (Dokumentowanie postępowań), Działu IV (Umowy w sprawach zamówień publicznych) i Działu VI (Środki ochrony prawnej) ustawy Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1599156.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 13

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 13
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MUSI NOVUM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 1 Maja 43 A
Kod pocztowy: 96-300
Miejscowość: Żyrardów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1578461.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1578461.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2055699.36
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: wsparcie grup interwencyjnych i monitorowanie sygnałów alarmowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.