eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510408145-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie:

Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610472-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, krajowy numer identyfikacyjny 27976900000000, ul. Mickiewicza 9, 62-200 Gniezno, woj. , państwo Polska

telefon: 614 262 291
e-mail: biuro@teatr.gniezno.pl
www: www.teatr.gniezno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/2020/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie. 2.Usługa obejmuje sprzątania widowni, kuluarów, sceny, klatek schodowych i biur, toalet o całkowitej powierzchni 1.646,21 m2 (ilość kondygnacji: 1 podziemna, 3 nadziemne) oraz mieszkań teatralnych. Może zachodzić konieczność sprzątania dwu- lub trzykrotnego w ciągu doby, (także w niedziele i święta), nawet w nocy, w zależności od ilości przedstawień, prób i imprez obcych, które są ustalane w tygodniowych rozkładach zajęć. Wymagana wydajność na jednego pracownika co najmniej 60 m2 sprzątanej powierzchni w ciągu jednej godziny. Szacunkowa ilość roboczo – godzin przewidziana w ciągu całego zamówienia to 6 600 rbh. Ilość roboczo – godzin przewidziana w ciągu miesiąca średnio 550 rbh. Środki czystości i sprzęt dostarcza Teatr. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - sposób wykonania, ilość oraz częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca musi ubezpieczyć prowadzoną działalność związaną z przedmiotem zamówienia, w całym okresie wykonywania usługi, tj. od momentu rozpoczęcia realizacji usługi do jej zakończenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do okazania dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wyżej wskazaną kwotę. 5.Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 5.1. Postanowienia dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób bezpośrednio zaangażowanych do prac fizycznych związanych z czynnościami utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych, za wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje kierownicze, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2. Wykonawca każdorazowo w terminie do 5 dni roboczych od dnia wezwania przedstawi Zamawiającemu, na każde jego żądanie, dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia osób wymienionych w „Wykazie pracowników realizujących usługę”, tj. a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy, że zatrudnia wskazane w ww. wykazie osoby. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) do wglądu: - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, lub - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, lub - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 7.Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zapewnić zachowanie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy przez osoby wykonujące czynności sprzątające. 8.Wykonawca odpowiada za posiadanie aktualnych badań okresowych oraz aktualnego przeszkolenia w zakresie BHP i PPOŻ zatrudnionych pracowników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 128455.28 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Innovative Cleaning Services Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 43
Kod pocztowy: 61-028
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 158138.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 120054.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 219186.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.