To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-25
Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku" w ramach projektu pn.: "Rewitalizacja Miasta Kraśnik"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich
Numer ogłoszenia: 591468-N-2020
Numer ogłoszenia: 540208742-N-2020; 540210125-N-2020; 540224277-N-2020; 540232617-N-2020; 540239325-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 818 251 540
faks: 818 252 709
e-mail: zp@krasnik.eu
www: https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku" w ramach projektu pn.: "Rewitalizacja Miasta Kraśnik"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WIR.FiZP.271.1.43.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach
projektu pn.: „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”. 1) Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.
„Rewitalizacja Miasta Kraśnik” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej
13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich. 2. Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa ronda imienia Żołnierzy Wyklętych (skrzyżowanie ul. Struga, Mostowej,
Lubelskiej i Jagiellońskiej) w Kraśniku na działkach o nr ewid.: 339/6, 341/2, 341/3, 341/4, 79/16, obręb
geodezyjny Zarzecze I, działkach o nr ewid.: 490, 489, 486, 488, 487, 485, 477, obręb geodezyjny
Ośrodek i działce o nr ewid. 552/1, obręb geodezyjny Zarzecze II wraz z rozbiórką istniejących obiektów,
budowę niezbędnej infrastruktury technicznej oraz budowę obiektów budowlanych. Zamówienie
obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę obiektów kubaturowych naziemnych (14 szt.) łącznie ze schodami
zewnętrznymi, utwardzeniami, garażami zewnętrznymi blaszanymi, terenowego kanału do obsługi
pojazdów, zbiornika ziemnego oraz podest z płyt betonowych wraz z murkiem oporowym i schodami
zewnętrznymi na gruncie przy istniejącym pomniku Partyzanta w Kraśniku dz. ew. nr 486, 487, 488 itp.
Istniejący pomnik Partyzanta wraz z postumentem i płytą kamienną okalającą postument pozostaje
nienaruszony. Rozbiórka nie obejmuje samego pomnika Partyzanta wraz z postumentem i okalającą płytą
kamienną. Rozbiórka obejmuje również zagospodarowanie terenu wokół pomnika (rozbiórka utwardzeń z
płyt chodnikowych, terenowych schodów zewnętrznych oraz donic betonowych, 2) wykonanie robót
drogowych o nawierzchni z mieszanki asfaltowo-mineralnej o powierzchni ok. 5,340 km2 wraz z
infrastrukturą towarzysząca, 3) zagospodarowanie terenu skweru na rondzie o powierzchni ok. 0.3720 ha:
montaż obiektów małej architektury, budowa alejek oraz pielęgnacją zieleni 4) budowę budynku toalety
publicznej, 5) montaż systemowych wiat przystankowych, poczekalni i wiaty na rowery, 6) wykonanie
oświetlenia parkowego, Oraz wykonanie innych elementów niewymienionych w opisie, a ujętych w
dokumentacji projektowej. 3. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zapewni także: 1. W zakresie
dotyczącym budynku toalety: 1) rozruch techniczny i technologiczny zainstalowanych urządzeń i
instalacji wraz z wymaganymi do tego produktami, 2) opracowanie wszelkich regulaminów, instrukcji
obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń i instalacji, 3) opracowanie dla obiektów „Instrukcji
bezpieczeństwa pożarowego”, 4) wyposażenie i oznakowanie obiektu oraz zagospodarowania terenu w
zakresie ochrony przeciwpożarowej, na zasadach określonych w aktualnie obowiązujących przepisach
przeciwpożarowych (m.in.: gaśnice, urządzenia przeciwpożarowe, drogi ewakuacyjne, plany
ewakuacyjne, instrukcje i inne elementy ppoż.), 2. Sprawdzenie wydajności hydrantów zewnętrznych i
wewnętrznych w zakresie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę, 3. inne dokumenty wymagane do
uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla wszystkich obiektów objętych zamówieniem, 4. uzyskanie w
imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4. Zamówienie należy
wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: 1) Przedsiębiorstwo Usługowo
Handlowe DOMBUD Miazga Robert, ul. Krakowska 4, 23-200 Kraśnik, 2) Centrum Technologii
Projektowanie, Konsulting i doradztwo Techniczne, Dominów145D, 20-388 Lublin stanowiące załącznik
do SIWZ wraz z uwzględnieniem zapisów niniejszej umowy oraz SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawierają m.in.: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity, Dz.
U. z 2020 r. poz. 1333) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi. 7. Przedmiot
zamówienia należy wykonać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
8. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom
wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy – Prawo
budowlane. 9. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi
aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi,
obowiązującymi normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów oraz zasadami
wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 10. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki
towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza
oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od
konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą
odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania
stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów
stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry
jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń
zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie
przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań
Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami
producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia,
dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co
najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o
wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych
dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 11. W każdym przypadku, gdy
Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych,
europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym. 12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi
lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega
obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę wymienionych poniżej kluczowych części
zamówienia w zakresie wykonania: robót drogowych o nawierzchni z mieszanki asfaltowo-mineralnej
wraz z towarzysząca infrastrukturą . 14. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa
następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji
zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) zwany dalej k.p.: 1)
rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w
trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności
tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących
obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych), 2) sposób dokumentowania zatrudnienia
osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania
umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez
Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez
Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia
tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do
inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 i 2
skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 8-9 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego
pracownika zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj
umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 15. Zamawiający zastrzega, iż minimalny okres
udzielonej gwarancji wynosi: 1) 36 miesięcy dla gwarancji na roboty budowlane, 2) 24 miesiące dla gwarancji na wbudowane urządzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Miasta Kraśnik” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- zakup materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Poprawa infrastruktury drogowej w powiecie kraśnickim
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.