eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › : Dostawa zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510407913-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.:

: Dostawa zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610973-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 36408842900000, Ul. Konstantynowska 8, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 639 11 88
faks: 42 639 11 81
e-mail: sekretariat@zoo.lodz.pl
www: http://bip.zoo.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Dostawa zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOZ.DA.2510.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia podzielono na n/w części zamówienia: część 1 - Dostawa zielonki; część 2 - Dostawa siana z lucerny; część 3 - Dostawa granulatów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 03.11.70.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa zielonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59094.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Grzegorzem Skindzierem
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowy Secymin 12
Kod pocztowy: 05-155
Miejscowość: Leoncin
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 64110

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64110
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64110
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa siana z lucerny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono CZĘŚĆ 2 zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa siana z lucerny

Uzasadnienie Unieważnienia:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu dla drugiej części zamówienia wpłynęła wpłynęły dwie oferty.
Oferta nr 2 złożona przez wykonawcę Grzegorz Skindzier Nowy Secymin 12, 05-155 Leoncin, jako jedyna mieszcząca się w budżecie Zamawiającego pierwotnie została najwyżej oceniona w związku
z czym wykonawca ten na podstawie art. 26 ust 2 ustawy PZP został wezwany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca złożył dokumenty z których nie wynikało że dostarczył wymaganą warunkiem udziału w postępowaniu minimalną ilość siana z lucerny.
W związku z czym Zamawiający wystosował do wykonawcy pisma o wyjaśnienie oraz uzupełnienie dokumentów. Wykonawca przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem poinformował że
o faktycznie dostarczanych ilościach dostarczanego siana oraz faktycznym czasie w jakim realizował te dostawy. Ponadto wykonawca oświadczył że na potwierdzenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu nie jest w stanie przedłożyć innych dokumentów.
W związku z czym wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu co skutkuje jego wykluczeniem z tej części postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12 ustawy PZP.
W przedmiotowym postępowaniu w tej części zamówienia wpłynęła oferta od wykonawcy F.H.U. „MRUK” Sp. z o.o. ul. Tulipanowa 12/5; 62-600 Koło na kwotę 26.000,00 zł , która przewyższa kwotę 19.170,98 zł jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zmówienia publicznego.
W związku z powyższym unieważnienie tej części zamówienia stało się konieczne.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa granulatów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono CZĘŚĆ 3 zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa granulatów.
Uzasadnienie Unieważnienia:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
uzasadnienie faktyczne
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.