To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-25
: Dostawa zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610973-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 639 11 88
faks: 42 639 11 81
e-mail: sekretariat@zoo.lodz.pl
www: http://bip.zoo.lodz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
: Dostawa zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOZ.DA.2510.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy zielonki, siana z lucerny i granulatów dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia podzielono na n/w części zamówienia: część 1 - Dostawa zielonki; część 2 - Dostawa siana z lucerny; część 3 - Dostawa granulatów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 03.11.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa zielonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59094.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Grzegorzem Skindzierem
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowy Secymin 12
Kod pocztowy: 05-155
Miejscowość: Leoncin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64110
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64110
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa siana z lucerny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono CZĘŚĆ 2 zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa siana z lucerny
Uzasadnienie Unieważnienia:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu dla drugiej części zamówienia wpłynęła wpłynęły dwie oferty.
Oferta nr 2 złożona przez wykonawcę Grzegorz Skindzier Nowy Secymin 12, 05-155 Leoncin, jako jedyna mieszcząca się w budżecie Zamawiającego pierwotnie została najwyżej oceniona w związku
z czym wykonawca ten na podstawie art. 26 ust 2 ustawy PZP został wezwany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca złożył dokumenty z których nie wynikało że dostarczył wymaganą warunkiem udziału w postępowaniu minimalną ilość siana z lucerny.
W związku z czym Zamawiający wystosował do wykonawcy pisma o wyjaśnienie oraz uzupełnienie dokumentów. Wykonawca przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem poinformował że
o faktycznie dostarczanych ilościach dostarczanego siana oraz faktycznym czasie w jakim realizował te dostawy. Ponadto wykonawca oświadczył że na potwierdzenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu nie jest w stanie przedłożyć innych dokumentów.
W związku z czym wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu co skutkuje jego wykluczeniem z tej części postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12 ustawy PZP.
W przedmiotowym postępowaniu w tej części zamówienia wpłynęła oferta od wykonawcy F.H.U. „MRUK” Sp. z o.o. ul. Tulipanowa 12/5; 62-600 Koło na kwotę 26.000,00 zł , która przewyższa kwotę 19.170,98 zł jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zmówienia publicznego.
W związku z powyższym unieważnienie tej części zamówienia stało się konieczne.
NAZWA: Dostawa granulatów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono CZĘŚĆ 3 zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa granulatów.
Uzasadnienie Unieważnienia:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
uzasadnienie faktyczne
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.