eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej oraz remonty oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510407754-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Gmina Miasto Mrągowo:

Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej oraz remonty oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770090-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Mrągowo, krajowy numer identyfikacyjny 51074342700000, ul. Królewiecka, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 74190 00
faks: 897 412 874
e-mail: zamowienia@mragowo.um.gov.pl
www: www.mragowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej oraz remonty oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NZK.271.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą: części nr 1, części nr 2, części nr 3 lub nr 1 , 2 i 3 itp. Umowy mogą zostać zawarte z jednym, dwoma lub trzema wykonawcami. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie remontów bieżących dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej i gruntowej oraz wykonywanie remontów oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, przy założeniu szacunkowo podanego zakresu rzeczowego robót, opisanych w poniższych częściach PRACE PLANOWANE DO REALIZACJI CZĘŚĆ I – REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ w tym: 1. Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco - 750 m2. CZĘŚĆ II – REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ w tym: I. REMONTY CZĄSTKOWE CHODNIKÓW (MATERIAŁ BETONOWY) 1. Wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk w miejsce istniejącego chodnika z płytek (rozebranie istniejącego chodnika, łącznie z uzupełnieniem podsypki i transportem materiałów) – 100 m2, 2. Ustawienie obrzeża chodnikowego o wymiarach 30x8cm z ceną obrzeża, transportem, wykonaniem rowka i podsypki – 50 mb, 3. Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 cm z ceną krawężnika, transportem, wykonaniem rowka i podsypki – 50 mb. II. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BETONOWYCH 1. Remont nawierzchni betonowych o głębokości ubytku do 4 cm z obcięciem krawędzi i transportem materiałów (przy użyciu betonu B-30) – 25 m2, III. REMONTY NAWIERZCHNI Z PŁYT ŻELBETOWYCH 1. Wykonanie nawierzchni z płyt JOMB z wykonaniem koryta, podsypki z transportem materiałów – 100 m2. IV. REMONTY NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ 1. Rozebranie nawierzchni z kostki, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej grub. 4 cm ponowne ułożenie kostki i ubicie (bez ceny kostki) – 20 m2. V. REMONT STUDNI REWIZYJNYCH I WPUSTÓW ULICZNYCH 1. Regulacja wpustu ulicznego (rozebranie nawierzchni, podbudowy, podniesienie lub obniżenie studni, odtworzenie podbudowy i nawierzchni drogi, łącznie z transportem materiałów i wywozem rumoszu) – 3 szt. VI. TRANSPORT MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG BETONOWYCH I GRUNTOWYCH 1. Dowóz kruszywa 20-60 mm naturalnego lub z przekruszonego betonu z transportem, załadunkiem i ceną materiału – 500 t. VII. WYKONANIE PODBUDOWY – nie planuje się. VIII. INNE PRACE NIE WYMIENIONE W CZĘŚCI II ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ (wycena na podstawie katalogu KNR lub wyceny godzinowej) 1. Stawka roboczogodziny robotnika drogowego – 200 godz. 2. Praco koparko – spycharki lub koparko – ładowarki – 50 godz. 3. Praca równiarki samojezdnej – 60 godz. 4. Praca samochodu samowyładowczego o ładowności do 6 ton – 10 godz. 5. Praca samochodu dostawczego o ładowności do 1 tony – 80 godz. CZĘŚĆ III – REMONTY OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO w tym: I. REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO (z transportem materiałów do miejsca robót) 1. Wykonanie nowego słupka, pomalowanie, ustawienie z zabetonowaniem – 40 szt. 2. Wykonanie nowej tablic oznakowania pionowego – 70 szt. 3. Montaż gotowych tablic znaków pionowych na istniejących słupkach bez względu na wymiar tablic (bez ceny znaków) – 90 szt. 4. Demontaż tablic znaków pionowych bez względu na wymiar z transportem na miejsce składowania – 90 szt. 5. Ustawienie gotowego słupka do znaków pionowych (bez ceny słupka) – 70 szt. 6. Demontaż słupka do znaków pionowych z transportem na miejsce składowania - 74 szt. 7. Nowe lustro drogowe wraz z montażem – 2 szt. II. REMONT OZNAKOWANIA POZIOMEGO (z usunięciem starego oznakowania) 1. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farba rozpuszczalnikową z materiałem odblaskowym, z transportem materiałów – 1 410 m2, III. REMONT BARIER ŁAŃCUCHOWYCH (z transportem materiałów do miejsca wbudowania) 1. Zamontowanie nowego łańcucha z malowaniem – 50 mb, 2. Ustawienie słupka z malowaniem i betonowaniem – 40 szt. IV. REMONT ELEMENTÓW MOSTOWYCH – nie planuje się. V. REMONT BARIER ENERGOCHŁONNYCH I SZTYWNYCH 1. Ustawienie nowej bariery sztywnej z rury Ø 60 o kolorze żółtym – 10 mb. VI. REMONT OZNAKOWANIA SYSTEMU INFORMACJI MIEJSKIEJ (z transportem materiałów do miejsca robót) – nie planuje się. VII. INNE PRACE NIE WYMIENIONE W CZĘŚCI III ZWIĄZANE Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO (wycena na podstawie katalogu KNR lub wyceny godzinowej) 1. Stawka roboczogodziny robotnika drogowego – 200 godz. 2. Praco koparko – spycharki lub koparko – ładowarki – 50 godz. 3. Praca równiarki samojezdnej – 60 godz. 4. Praca samochodu samowyładowczego o ładowności do 6 ton – 10 godz. 5. Praca samochodu dostawczego o ładowności do 1 tony – 80 godz. Zamawiający przewiduje zmianę ilości wyżej wymienionych prac lub objęcie zamówieniem prac nieplanowanych, a dokładny wykaz robót dla części I, II i III przedmiotu zamówienia przewidzianych do wykonania ujęto w Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej oraz Szczegółowym zakresie robót – remonty oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, stanowiących załączniki nr 1 do umów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania remontów). UWAGA 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących wszystkie czynności określone w dwóch częściach zamówienia. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 2.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 2.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 3.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 6. Powyższy wymóg określony w ust. 1 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 81300.81 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Helena Piotrowska Zakład Usług Transportowych i Budowlanych TRANSPER
Email wykonawcy: zu.transper@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mazurska 42
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Kętrzyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 101475.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 101475.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 101475.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60650.41 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZUK Lubowidzki Sp. zo.o.
Email wykonawcy: zuk.lubowidzki@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Młodkowskiego 2A
Kod pocztowy: 11-700
Miejscowość: Mrągowo
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 84290.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84290.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84290.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: 3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na „Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej, dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej oraz remonty oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego” dotyczące części III na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.