eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-22

Ogłoszenie nr 510407186-N-2021 z dnia 2021-01-22 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.:

"Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765524-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27685464000000, ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 2716340, 2716640 w. 102
faks: 322 716 340
e-mail: zam_publiczne@tlen.pl
www: www.mosir.zabrze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KZP/24/XII/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni zgodnie z poniższym wykazem: CZĘŚĆ 1 A. Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez cały okres trwania umowy – 12 miesięcy) Dane: - 4 cylindrowy silnik o mocy 50 KM, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 2300 kg, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja oraz ogrzewanie kabiny, - rewers hydrauliczny lub mechaniczny , - WOM 540/1000 obr/min., - pług łamany hydraulicznie na przednim TUZ o szerokości 200 cm – 1 szt. (przez okres 5 miesięcy w czasie trwania umowy), - posypywarka o masie całkowitej 600 kg zawieszona na tylnym TUZ – 1 szt. (przez okres 5 miesięcy w czasie trwania umowy). - kosiarka bijakowa z koszem, szerokość robocza 1,6 m – 1 sztuka (przez okres 7 miesięcy w czasie trwania umowy). B. Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez okres pierwszych 3 miesięcy trwania umowy) Dane: - 4 cylindrowy silnik o mocy 50 KM, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 2300 kg, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja oraz ogrzewanie kabiny, - rewers hydrauliczny lub mechaniczny , - WOM 540/1000 obr/min., - możliwość pracy z kosiarką bijakową z koszem, - pług łamany hydraulicznie na przednim TUZ o szerokości 200 cm – 1 szt. - posypywarka o masie całkowitej 600 kg zawieszona na tylnym TUZ – 1 szt. Sprzęty muszą być ze sobą kompatybilne. UWAGA! Dodatkowo Zamawiający może zlecić wykonywanie dostaw dla ciągnika określonego w pkt. B (prawo opcji) w ilości 9 miesięcy w przypadku gdy Zamawiający nie wyposaży się w środki trwałe tego rodzaju w inny sposób. Dostawy dodatkowe ujęte w prawie opcji będą obejmować: Ciągnik rolniczy 1 sztuka (dodatkowo 9 miesięcy) Dane: - 4 cylindrowy silnik o mocy 50 KM, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 2300 kg, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja oraz ogrzewanie kabiny, - rewers hydrauliczny lub mechaniczny , - WOM 540/1000 obr/min., - możliwość pracy z kosiarką bijakową z koszem, - pług łamany hydraulicznie na przednim TUZ o szerokości 200 cm – 1 szt. (przez okres 2 miesięcy w czasie trwania umowy), - posypywarka o masie całkowitej 600 kg zawieszona na tylnym TUZ – 1 szt. (przez okres 2 miesięcy w czasie trwania umowy). Kosiarka bijakowa z koszem, szerokość robocza 1,6 m – 1 sztuka (przez okres 7 miesięcy w czasie trwania umowy). Sprzęty muszą być ze sobą kompatybilne. Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. CZĘŚĆ 2 Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez cały okres trwania umowy – 12 miesięcy) - 4 cylindrowy silnik o mocy 35 KM, - napęd na cztery koła, - klimatyzacja oraz ogrzewanie kabiny, - joystick do ładowacza i pługu, - TUR przedni ładowacz z łyżką zamykaną hydraulicznie (przez okres 12 miesięcy w czasie trwania umowy). - możliwość pracy z przystawką zawieszonej na tylnym TUZ, - pług łamany, hydrauliczny na przednim TUZ o szerokości 150 cm i posypywarką o masie całkowitej do 200 kg zawieszoną na tylnym TUZ (przez okres 5 miesięcy w czasie trwania umowy), - opony przystosowane na trawę. Sprzęty muszą być ze sobą kompatybilne. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) oddania przedmiotu umowy w dobrym stanie technicznym i jednocześnie oświadczy, że nie są mu znane żadne ukryte wady techniczne przedmiotu umowy, które mogłyby wpłynąć na jego pracę. Stan techniczny przedmiotu umowy zostanie stwierdzony protokołem przekazania i odbioru sporządzonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w dniu przekazania i zostanie poparty dokumentacją zdjęciową. b) pokrywania kosztów napraw, a także do ubezpieczenia przedmiotu dzierżawy oraz dokonywania przeglądów technicznych wymaganych prawem, c) pokrywania w pełnej wysokości kosztów wymiany części i materiałów zużywających się w toku prawidłowej eksploatacji. 3. Koszty i ryzyko związane transportem przedmiotu umowy od Wykonawcy do miejsca użytkowania oraz od miejsca użytkowania do siedziby Wykonawcy po zakończonym okresie używania obciążają Zamawiającego. 4. Pojazdy muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym" (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 110, ze zmianami). 5. Protokolarne przekazanie, a następnie odbiór sprzętu odbędzie się w Zabrzu przy ul. Handlowej 6. 6. Wraz z wydaniem przedmiotu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie posiadane przez niego rzeczy, służące do korzystania ze sprzętu. Wykonawca wyda także Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane ze sprzętem, w szczególności dowód rejestracyjny z ważnym przeglądem w okresie trwania umowy oraz kartę pojazdu, DTR. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca poda numery rejestracyjne pojazdów, nr silnika, lub seryjne, aktualny przebieg i ilość motogodzin. 8. Zamawiający po podpisaniu umowy zapozna się ze stanem technicznym, parametrami i wyposażeniem sprzętu oraz dokona próbnego rozruchu w terenie niezwłocznie, nie później niż do 5 dni od dnia przekazania przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego sprzętu lub niezgodności faktycznych parametrów lub wyposażenia z wymaganiami określonymi w pkt. III. 1 SIWZ i złożonej przez Wykonawcę ofercie – Zamawiający może odstąpić od umowy w całości lub w części objętej wadą przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone w formie pisemnej w terminie 3 dni roboczych od powzięcia wiadomości o przyczynie odstąpienia. 9. Oferowany przedmiot zamówienia musi stanowić wyłączną własność Wykonawcy, być wolny od wad prawnych, nie może stanowić również przedmiotu zabezpieczenia oraz nie może toczyć się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest oferowany sprzęt. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 16.70.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: A. Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez cały okres trwania umowy – 12 miesięcy) B. Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez okres pierwszych 3 miesięcy trwania umowy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe "AGROMA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parkowa 36
Kod pocztowy: 42-622
Miejscowość: Świerklaniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 95940.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 95940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95940.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Ciągnik rolniczy 1 sztuka (przez cały okres trwania umowy – 12 miesięcy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60400.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Handlowe "AGROMA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parkowa 36
Kod pocztowy: 42-622
Miejscowość: Świerklaniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 47232.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47232.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47232.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.