eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Rewitalizacja piwnic budynku w Dominowie ul. Rynek 1 na Centrum Rekreacji Dominów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-22

Ogłoszenie nr 510406927-N-2021 z dnia 2021-01-22 r.
Gminny Zakład Komunalny GŁUSK Sp. z o.o.:

Rewitalizacja piwnic budynku w Dominowie ul. Rynek 1 na Centrum Rekreacji Dominów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608910-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540532726-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zakład Komunalny GŁUSK Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 60769248000000, Dominów, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 81 75 99 330
faks: 81 751 86 50
e-mail: gzkglusk@glusk.pl
www: http://gzkglusk.pl/zamowienia-publiczne/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja piwnic budynku w Dominowie ul. Rynek 1 na Centrum Rekreacji Dominów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja piwnic budynku w Dominowie ul. Rynek 1 na Centrum
Rekreacji Dominów”. 2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na
lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów
wiejskich. 3. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) roboty architektoniczne: 􀀀 poszerzenie otworów
drzwiowych i wstawienie nowych drzwi, 􀀀 wstawienie stolarki drzwiowej do pomieszczeń, 􀀀
wyburzenie ścianek działowych i przebudowanie ich, 􀀀 zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie
konstrukcyjnej między pomieszczeniami, 􀀀 wymiana okładzin posadzek, 􀀀 wymiana stolarki okiennej i
drzwiowej; 2) roboty w zakresie instalacji sanitarnej: 􀀀 montaż misek ustępowych, umywalek i
zlewozmywak, 􀀀 przebudowę instalacji wod-kan, 􀀀 przebudowę instalacji C.O., 􀀀 przebudowę instalacji
wentylacji mechanicznej; 3) roboty w zakresie instalacji elektrycznej: 􀀀 montaż opraw oświetleniowych,
􀀀 przebudowę instalacji elektrycznej; 4) roboty inne: 􀀀 wykonanie ścian działowych, 􀀀 wykonanie
izolacji przeciwwilgociowej i termincznej, 􀀀 wykończenie wewnętrzne. 4. Zamówienie należy wykonać
zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem postanowień
umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają
m.in.: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
6. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące
zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
(tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji
zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy
m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów
budowlanych), 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy
Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu
oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są
zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3)
uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa
w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji
zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie
kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w § 25
ust. 1 pkt 9-10 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy,
oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego
informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i
nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres
obowiązków pracownika. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z
2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów
stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem
przedstawicieli Zamawiającego – Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego. 8.
Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i
doświadczenie. 9. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości,
wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.). 10.
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi
właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi
normami i wytycznymi. 11. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie
materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych
producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać
materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez
Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie
wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy
użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie
dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi
nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku
do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter
przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny
produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o
parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego
produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji
Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub
urządzenia. 12. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez
odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat
technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 533348.37 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Alicja Jedut
Email wykonawcy: zrblubartow@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 20
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 452640

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 452640
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 590400
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.