eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap III" realizowane w ramach zadania budżetowego pn. "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406690-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Burmistrz Miasta i Gminy:

"Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap III" realizowane w ramach zadania budżetowego pn. "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Oś VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763390-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 705 200
faks: 413 705 290
e-mail: urzad@umig.busko.pl
www: http://bip.umig.busko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap III" realizowane w ramach zadania budżetowego pn. "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RSID.271.33.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap III” realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”. Gmina Busko-Zdrój informuje, że na realizację przedmiotowego zadania została podpisana Umowa o dofinansowanie Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Oś VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiotowe zadanie będzie realizowane w oparciu o udzielone pozwolenie na budowę – Decyzja Nr 25/18 z dnia 07.05.2018r. zmienione Decyzją Nr 384/2020 z dnia 03.09.2020r. Przedmiotowe pozwolenie na budowę obejmuje zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki i os. Pułaskiego (…) na działkach ozn. nr ewid. 112/68, 112/66, 112/38, 112/8, 112/9, 112/12, 112/13, 39/4, 39/6, 191/7, 33/5 w Busku-Zdroju, obręb 10 Busko-Zdrój. Kompleks boisk objęty przedmiotowym zamówieniem zostanie zrealizowany w południowej części obszaru przeznaczonego pod inwestycję, na działce nr 112/8 w Busku - Zdroju przy ul. Kusocińskiego. 1.2 Zakres prac przewidziany do wykonania w ramach Etapu III obejmuje: 1) wykonanie boiska wielofunkcyjnego piaszczystego o wymiarach ok. 28x28[m] z możliwością wykorzystania jako boisko do piłki ręcznej oraz do koszykówki plażowej; 2) wykonanie boiska piaszczystego do badmintona o wymiarach ok. 13,4x6,1[m]; 3) wykonanie boiska poliuretanowego do badmintona o wymiarach ok. 13,4x6,1[m]; 4) wykonanie trzech boisk do gry w bule (pentaque) każde boisko o wymiarach ok. 15x4[m]; 5) wykonanie odwodnienia boisk i pól do gry w bule; 6) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających oświetlenie terenu wokół kompleksu boisk wraz z oświetleniem terenu. Zasilanie w/w oświetlenia należy wykonać z istniejącej instalacji oświetleniowej zlokalizowanej po zachodniej stronie projektowanego ciągu pieszego (wzdłuż boiska piaszczystego do koszykówki i piłki ręcznej); 7) demontaż kabla elektrycznego – zgodnie z dokumentacją zamienną rys. U1A „Zagospodarowanie - uszczegółowienie cześć sportowa” zlokalizowanego w miejscu planowanego boiska piaszczystego do koszykówki i piłki ręcznej; 8) wykonanie ciągu pieszego wzdłuż piaszczystego boiska wielofunkcyjnego z kostki brukowej o grubości 6cm, prostokątnej 20x10 na podsypce piaskowej. Ciąg pieszy należy nawiązać do istniejącego utwardzenia po wschodniej stronie budynku sanitarno-szatniowego. Długość chodnika ok. 34m. 9) wykonanie nasadzeń zieleni wokół kompleksu boisk zgodnie z dokumentacją projektową zamienną tj.: - świerk pospolity – 1 szt. - magnolia pośrednia – 2 szt. - forsycja pośrednia – 17 szt. - morwa biała – 10 szt. - lilak pospolity – 1szt. - śliwa wiśniowa – 8 szt. - kosodrzewina – 27 szt. 10) wykonanie elementów małej architektury w postaci: - ławka bez oparcia w ilości 42szt. - ławka z oparciem w ilości 6szt. - kosz na śmieci w ilości 2 szt. - kosz na śmieci segregowane w ilości 2 szt. - ławka z oparciem w ilości 5 szt. – analogiczna do istniejących ławek zamontowanych na terenach zielonych tj. ławka „parkowa”– zgodnie z załączonym zdjęciem (zał. Nr 1 do dokumentacji projektowej). Miejsce montażu ławek wskaże Zamawiający na etapie realizacji robót budowlanych. 11) wykonanie instalacji monitoringu wraz z montażem kamery obrotowej na słupie oświetleniowym planowanym do wykonania po zachodniej stronie boiska piaszczystego do koszykówki i piłki ręcznej. 12) uzupełnienie nasadzeń zieleni na skarpie przy „studni – fontanna” (zlokalizowanej po zachodniej stronie stawu niemieckiego) poprzez nasadzenia krzewów tj. irgi poziomej w ilości ok. 150szt. 13) demontaż latarni oświetleniowej zlokalizowanej w strefie wejściowej na zagospodarowane tereny zielone od ul. Kopernika oraz ponowny montaż przedmiotowej latarni w sąsiedztwie istniejących urządzeń workout (miejsce montażu wskaże Zamawiający na etapie robót budowlanych). Długość kabla niezbędna do podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej stanowi ok. 30m przewodu elektrycznego. UWAGA! • Zamawiający informuje, że zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego zostało podzielone na trzy etapy (Etap I, Etap II i Etap III). • Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu III. • Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania zakresu prac dotyczących Etapu I i Etapu II. • Zakres robót budowlanych objęty pracami budowlanymi w ramach Etapu I został wykonany w ramach odrębnego postępowania przetargowego przeprowadzonego w 2019 roku. • Zakres robót budowlanych objęty pracami budowlanymi w ramach Etapu II został wykonywany w ramach odrębnego postępowania przetargowego w 2020 roku. 1.3 Wykonawca robót w ramach niniejszego zamówienia jest zobowiązany do: 1) Zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia; 2) Wykonania inwentaryzacji powykonawczej; 3) Organizacji i zagospodarowania placu budowy w tym m.in. utrzymania zaplecza budowy, zabezpieczenia istniejącego drzewostanu (tj. obłożenia pni matą zabezpieczającą, następnie deskami i obwiązania drutami lub taśmą) oraz pozostałą roślinność przed zniszczeniem w wyniku realizacji prac budowlanych (a w razie zniszczenia odtworzyć), zaopatrzenia placu budowy w niezbędne media (woda, energia elektryczna itp.), uzyskania stosownych zgód zapewniających dojazd do terenu budowy dostawcom i obsłudze budowy, dozór budowy, wywóz nieczystości, ubezpieczenie budowy, ponoszenia opłat administracyjnych, w tym opłat za zajęcie pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media niezbędne do zaopatrzenia terenu budowy; 4) Zapewnienia we własnym zakresie swoim pracownikom zaplecza biurowego i socjalnego z WC. 5) Utrzymania i likwidacji placu budowy po zakończeniu prac związanych z realizacją zamówienia, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, ciągów pieszych i terenów zielonych, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót itp. 6) Zapewnienia realizacji robót w sposób niemający wpływu na korzystanie przez mieszańców i kuracjuszy z terenu zagospodarowanego skate-parku – tj. terenu nie objętego przedmiotowym zamówieniem zapewniając:  wykonywanie prac o znacznym stopniu hałasu lub wymagających przerw w dostawie mediów w godzinach od 6:00 do 22:00;  najwyższą staranność przy wyznaczaniu i zabezpieczaniu zarówno placu budowy, jak i terenu zaplecza, magazynu budowy, miejsca dojazdu i pracy sprzętu na potrzeby budowy oraz każdego innego wykorzystywanego przez Wykonawcę.  Składowanie materiałów budowlanych oraz sprzętu w miejscach do tego przeznaczonych (zabrania się składowania na terenach zielonych nieobjętego terenem przedmiotowego zamówienia). 7) Zapewnienia dozoru terenu budowy jak również ochrony znajdującego się na nim mienia. 8) Utwardzenia tymczasowych dróg dojazdowych do placu budowy np. gotowymi elementami żelbetowymi (płytami drogowymi) w sposób nieingerujący w stan istniejących dróg i ciągów komunikacyjnych. 9) Przeprowadzenia procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na częściowe użytkowanie obiektu z Powiatowego Nadzoru Budowlanego w Busku-Zdroju (dla robót objętych przedmiotem zamówienia). 10) Bieżącej naprawy wszelkich uszkodzeń, w tym: dróg, sieci, przyłączy, punktów osnowy geodezyjnej i innych jakiegokolwiek rodzaju spowodowanych przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców podczas prowadzenia robót. 11) Wykonywania w okresie obowiązującej gwarancji - 1 raz w roku oraz w przypadku stwierdzonej konieczności na wezwanie Zamawiającego - przeglądów gwarancyjnych elementów objętych przedmiotem zamówienia, bieżącą konserwację oraz naprawę stwierdzonych podczas w/w przeglądów usterek lub wymianę uszkodzonych elementów, 12) W ramach wykonywania przeglądów serwisowo – konserwacyjnych elementów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do: • wymiany materiałów eksploatacyjnych, • usuwania stwierdzonych wad i usterek. 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  Projekt zmian istotnych do Decyzji Nr 25/18 z dnia 07.05.2018r. znak: AB.6740.25.2018 dla tematu: ”Projekt budowlany zagospodarowania terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego wraz doposażeniem istniejących terenów zielonych”. − specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; b) przedmiarach robót - załącznik Nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap III” realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 356516.26 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HPM SZAFRANIEC s.c.
Email wykonawcy: hpm.szafraniec@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Wyszyńskiego 72
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 445000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 445000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1172989.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.